מנדי ברגר | יום ד' שבט ה׳תשפ״ד 14.01.2024

מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל התארח אצל רבה של קרית גת

כחלק מהמיזם של מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, יהודה כהן, למפגש בלתי אמצעי עם הרבנים המקומיים, המועצות הדתיות, התעשיינים ובעלי העסקים - הגיע מטה המנכ"ל לביקור בעיר קרית גת, שם פגש את המרא דאתרא הרב משה הבלין לחיזוק מערך הכשרות וכן חיזוק הקשר בין הרבנות המקומיות לרבנות הראשית לישראל
מנכ
באדיבות המצלם

כחלק מהמיזם של מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, יהודה כהן, למפגש בלתי אמצעי עם הרבנים המקומיים, המועצות הדתיות, התעשיינים ובעלי העסקים - הגיע מטה המנכ"ל לביקור בעיר קרית גת.

במסגרת הביקור נפגש המנכ"ל עם המרא דאתרא הרב משה הבלין, והרב שלמה בן חמו, עם ראש המועצה הדתית ר' יאיר עמר ועם מפקחי הכשרות ר' אייל לוי  ור' שלמה ספדג'.

בשיחה הדגיש המנכ"ל כי הרבנות הראשית פועלת לחזק את הרב המקומי, "המרא דאתרא", כפוסק וכמנהיג רוחני ולתת כלים ותוקף לפעילותה של המועצה הדתית.

לאחר מכן המנכ"ל הגיע לסיור במפעל 'סוגת' יחד עם המנכ"ל, מר גיא פרופר, ורב החברה משה לחיאני, ובמפעל 'בונזור-אוסם' יחד עם מנהל המפעל יובב חובב ורב הקונצרן רפי מנת

במפגש הדגיש המנכ"ל את החשיבות של שיפור השירות ליבואנים והתעשיינים וחיזוק שיתוף הפעולה עם הרבנות המקומית במטרה לשמור על הכלכלה ולהלחם ביוקר המחיה תוך חיזוק הכשרות, למען עם ישראל, דווקא בימים מורכבים אלה.

רבני העיר איחלו הצלחה רבה למנכ"ל ובירכו אותו על חזונו לרבנות הראשית ולמערך הכשרות ועל שיתוף הפעולה הפורה וחיזוק הקשר בין הרבנות המקומיות לרבנות הראשית לישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.