מנדי ברגר | יום א' שבט ה׳תשפ״ד 11.01.2024

מחלקת הבניה בעיריית ניו יורק: "אין סכנה ליסודות הבניין"

מחלקת הבניה של עיריית ניו יורק קבעה במהלך הבדיקות שנערכו בימים האחרונים, שאין סכנה ליסודות הבניין, מה שמזרז באופן משמעותי את פתיחת בית חיינו 770, אך עדיין לא נקבע התאריך בו ייפתח הבניין בחזרה
מחלקת הבניה בעיריית ניו יורק:

מחלקת הבניה של עיריית ניו יורק קבעה במהלך הבדיקות שנערכו בימים האחרונים, שאין סכנה ליסודות הבניין, מה שמזרז באופן משמעותי את פתיחת בית חיינו 770, אך עדיין לא נקבע התאריך בו ייפתח הבניין בחזרה.

צוות בנייה פעל לאורך כל יום רביעי בלילה לאטום את הפרצה בחומה ובמנהרה שנחפרו על ידי הבחורים, במאמץ חד צדדי להרחיב את בית הכנסת של הרבי.

שוטרים של משטרת ניו יורק הוצבו סביב המתחם של המטה העולמי של חב"ד-ליובאוויטש באיסטערן פארקווי, קינגסטון אווניו ורחוב יוניון בכדי להבטיח שהעובדים והפקחים לא ייפגעו.

כל הבניין ב-788 Eastern Parkway, נסגר, כולל בית הכנסת הראשי שבו נגרם נזק, אך גם המשרדים הרבים הפועלים מתוך מטה ליובאוויטש בקומות העליונות נסגר ע"י העירייה.

מחלקת הבניינים של עיריית ניו יורק שיגרה צוות חירום כדי לבדוק את הבניין. בעקבות עבודות הבנייה, הם הגיעו למסקנה כי "אין בעיות יציבות או עבודה הנמשכת בזמן הבדיקה". הם ציינו כי הנושא "נפתר".

ל-COL נודע כי ביום רביעי בלילה סיימו לתקן את הקיר השבור ב-770. כעת ממתינים עד יום שישי עד שהמלט יתייבש. וישנה היתכנות כי בית הכנסת יהיה פתוח לשבת הקרובה. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.