מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשפ״ד 10.01.2024

בית הדין: "להרחיק את השייכים למעשים אלו ממקום קדוש זה"

"בריונים שמשליטים על הקהל סדרים ככל העולה על רוחם, וישנם הנותנים להם לגיטימציה להתנהלות מופקרת זו" | מחאה חריפה של בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש בעקבות מעשי הונדליזם ב-770
בית הדין:
ברקע: מעשה ההרס ב-770

שבעת חברי בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש מביעים הערב (רביעי) מחאה, כהצטרפות לרבני קראון הייטס, על מעשי הטרור שהתחוללו ב-770 ביום שני השבוע.

בבית הדין הדגישו כי זו לא הפעם הראשונה שבה אותם גורמי קיצון מחוללים הרס וחורבן בבית חיינו. הרבנים קוראים לעצור את המעשים הללו בכל דרך, כולל על פי חוק.

"הננו מצטרפים למחאת חברי הבד"צ דקראון הייטס, על מעשי ההרס שחוללו בבית הכנסת ובית המדרש ובית מעשים טובים של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בית חיינו - 770, בית רבינו שבבבל", כותבים הרבנים.

"הנה ידוע לכל החשיבות הרבה שהקדיש כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בשיחות רבות על בנין 770 והמפורסם שבהם קונטרס "בית רבינו שבבבל", ובמקום קודש זה שברו והרסו רח"ל.

"מעשים אלו אין מקומם כלל בקרב יהודים יראי שמים בכלל וחסידים בפרט. מעשים אלו הם בוודאי נגד רצון כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, ואין למעשים אלו שום שייכות לחסידות וחסידי חב"ד, והננו להוקיע את המעשים ואת העושים מעשים הנ"ל עד אשר ישובו בתשובה שלימה בפרהסיא".

הרבנים הוסיפו כי "מעשה זה מצטרף לשורת מעשים שנעשו בתקופה ארוכה, בה פועלים במקום הקדוש של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בריונים שמשליטים על הקהל סדרים ככל העולה על רוחם, וישנם הנותנים להם לגיטימציה להתנהלות מופקרת זו".

הרבנים קוראים:

א. כפי שהורו חברי הבד"צ, על הממונים לפעול בכל דרך אפשרית ע"פ תורה, ולהבדיל ע"פ חוקי המדינה, לעצור מעשים אלו ודומיהם, וכן להרחיק את השייכים למעשים אלו ממקום קדוש זה.

ב. על הורי תלמידים/ות אנ"ש להשגיח שבעתיים על ילדיהם בכל הגלאים, שלא יושפעו ממעשים אלו, וכן שלא יהיו חלק מנותני הלגיטימציה למעשים אלו בטעמים שונים ומשונים.

המכתב נחתם: "אנו נושאים תפילה להקב"ה אשר יתמו חטאים ולא חוטאים, ונזכה לביאת משיח צדקנו ובנין בית המקדש השלישי תיכף ומיד ממש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.