מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשפ״ד 10.01.2024

הסיפורים המפעימים בעקבות "מכתב יומי" מהרבי | מיוחד

מה הקשר בין הסתבכות כלכלית ומעבר לחינוך חב"ד? • שני סיפורים (מתוך רבים), מכנה משותף אחד ומופלא: "מכתב יומי" – מיזם של מכון אור החסידות, בו נשלחים מכתבים של הרבי בנושאים מגוונים, מכתב אחד ליום, בתפוצת ווצאפ של עשרות אלפי מנויים • רבים מהמנויים רואים לעיתים קרובות בתוכן המכתב מסר אישי רלבנטי ומרגש בתזמון מדויק – "הרבי ימצא את הדרך לענות"
הסיפורים המפעימים בעקבות

מה הקשר בין הסתבכות כלכלית ומעבר לחינוך חב"ד?

שני סיפורים (מתוך רבים...), מכנה משותף אחד ומופלא: "מכתב יומי" – מיזם של מכון אור החסידות, בו נשלחים מכתבים של הרבי בנושאים מגוונים, מכתב אחד ליום, בתפוצת ווצאפ של עשרות אלפי מנויים. רבים מהמנויים רואים לעיתים קרובות בתוכן המכתב מסר אישי רלבנטי ומרגש בתזמון מדויק – "הרבי ימצא את הדרך לענות".

הנה טעימה קטנה מתופעה מדהימה ורחבת היקף: 

כוח להתייעץ ולהיוושע

סיפור טרי מלפני שבוע. שיפי, אישה צעירה, נקלעה לסיבוך כלכלי ולחובות כבדים, ולא ידעה מה לעשות. היא נזכרה במכר שמבין בתחום הכלכלי ויוכל לייעץ ולסייע, אבל התביישה ולא העזה לשתף במצוקה.

כשפתחה את הטלפון ורפרפה על ההודעות הנכנסות, צצה הכותרת מקבוצת המכתב היומי: "גיבוש תכנית להחזר החובות". בום! הרבי שולח לה מענה אישי...

"במה שכותב אודות מצבו הכלכלי, הרי כבר נאמר לכל אדם, "ותשועה ברוב יועץ", ומהנכון היה שיתדבר עם ידידיו שמזכיר במכתבו... ויערכו תכנית מעין זו שכותב אודותה...

שיפי ההמומה הרגישה במוחש שהרבי נותן לה כוח לשתף ולהתייעץ. עוד באותו יום הרימה טלפון - ויצאה עם כיוון מאיר עיניים לתוכנית הבראה כלכלית.  

"שמקבלים עוד תלמידה"

מפי הגב' חיה גלוכובסקי, מנהלת ביה"ס שלהבות חב"ד בראשון לציון:

הילה ומשפחתה עברו לראשון לציון לקראת סוף שנה שעברה. הילה אינה אישה דתית, אך היא מחוברת לרבי, ומנויה בקבוצת 'המכתב היומי'. לאחר ששלחה את בתה לבי"ס ממלכתי שכונתי ולא הייתה מרוצה, פנתה הילה לעירייה כדי לבדוק בתי ספר אחרים.

ברשימת בתי הספר ראתה הילה את בית הספר שלהבות חב"ד המרוחק מעט משכונתה, וביקשה להעביר לשם את הבת. החל תהליך של הגשת בקשה, המתנה לוועדות ערר ולתשובה על אישור השיבוץ.

באחד מימי חודש אלול, התקבל בתפוצת המכתב היומי המכתב הנושא את הכותרת: "המלך בשדה" - לקבל תלמידות נוספות!" מכתב העוסק בקבלת תלמידות חדשות למוסד חינוכי חב"די. באותו יום התקבל מהעירייה האישור המיוחל!

 

ציבורים מגוונים מחוברים לרבי באופן מעשי על ידי קבלת אגרת קודש יומית, וכך נחשפים להשקפתו הק' של הרבי בנושאים מגוונים ויומיומיים: בריאות, פרנסה, חינוך ילדים, שלום בית, התמודדויות אישיות ולאומיות ועוד.

רוצים גם אתם לקבל האוצר היומי? להצטרפות לחצו כאן!

המכתב היומי נשלח לעשרות אלפי מנויים, שמעבירים את המכתבים הלאה לידידיהם ולצופי הסטטוס שלהם, ומשם הלאה, מעגל של מעל 100,000 איש... קשה לשער את היקף החשיפות של המכתב היומי והשפעותיו.

מכתב יומי מהרבי הוא רק אחד מתוך מגוון מיזמים מרגשים של "אור החסידות" להפצת תורת הרבי בקהלים נרחבים, גם בשגרה וגם בזמנים מיוחדים. מאז פרוץ המלחמה הוסיף הארגון מעבר לפעילות השוטפת בפעילות ייחודית 'לאור המצב' - להאיר את המצב במסרים מחזקים מהרבי לחיילים ולכל עם ישראל, בפלטפורמות השונות.

כדי להמשיך בפעילות הנרחבת, צריכים אתכם – גם וגם!. גם מפיצים את אור החסידות, וגם יכולים לזכות בהפתעות מדהימות... היכונו להגרלת הענק המיוחדת! פרטים בקרוב.

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.