COL | יום כ"ט טבת ה׳תשפ״ד 10.01.2024

"הפורעים קיבלו חינוך לזה. דורש מהישיבות שלהם לגנות בתוקף"

סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב מ"מ גלוכובסקי בזעקה; "הפורעים הללו לא צמחו לבד, הם גדלו במוסדות שחינכו לכך! צריך לדרוש מאלו שחינכו את התלמידים האלו, שזה בניגוד גמור לכל מה שהרבי רוצה, שהם הראשונים שחייבים לגנות ולהוקיע" | במסגרת שיעורי הבוקר הקבועים, דיבר הרב גלוכובסקי בזעקה גדולה על החילול השם הנוראי שקרה ב-770

במסגרת שיעורי הבוקר הקבועים, דיבר סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב מ"מ גלוכובסקי בזעקה גדולה על החילול השם הנוראי שקרה ב-770, וקרא לישיבות שחינכו את התלמידים שפרעו שלשום ב-770, לקום ולגנות בצורה שלא משתמעת לשתי פנים את המעשים החמורים.

בין היתר אמר הרב גלוכובסקי:

"החבר'ה הללו לא צמחו לבד, הם קיבלו חינוך לזה. המוסדות, היכן שהם למדו, הם הראשונים שצריכים לקום ולגנות את זה בצורה הכי ברורה!

"קרה משהו שהצמיח בחורים, שמסוגלים להגיד שכביכול 'הרבי אמר', והם יכולים לקום, לדרוס ולהרוס. משהו בחינוך שהם מקבלים, לא בסדר! 

הרב הוסיף: "מעניין אותי לדעת, אם זה היה קורה בישיבות שלהם, מה היו עושים אז? הם צריכים לגנות ולהוקיע, חינוך אסור שילמד לאנרכיה. זה בניגוד גמור לכל מה שהרבי רוצה".

הרב גלוכובסקי הדגיש כי "רצון הרבי כידוע ומופרסם, שבכל דבר ישאלו את הנהלות הישיבה, הרבנים והאחראים על המוסדות, אגו"ח וכדומה. ה'כסיל במלאכתו' מתלבש בטענות כביכול צודקות ומסיט למעשים שלא ייעשו".

וידאו:

 

 

 


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.