מערכת COL | יום כ"ח טבת ה׳תשפ״ד 09.01.2024

רבני השכונה נגד מחוללי הטרור ב-770: "בריונים, מופקרים"

רבני קראון הייטס מפרסמים מכתב חריף בו מוקיעים את מעשי ההרס והטרור ב-770 וקוראים לכל הממונים לפעול בכל האמצעים עפ"י שו"ע ולהבדיל לפי חוקי המדינה כדי למגר כליל את התופעה ולמנוע הישנות מקרים כגון אלו  
רבני השכונה נגד מחוללי הטרור ב-770:

במכתב חריג, תוקפים הערב (שלישי) רבני שכונת קראון הייטס את הבחורים שהשתוללו אמש ב-770 ונטלו חלק במעשי החורבן והביזיון, שגרמו לחילול השם עצום, להרס המקום ולסגירת הבניין לפי שעה.

במכתב, עליו חתומים הרבנים אזדבא וברוין, נקרא הציבור ונקראים הממונים לפעול בכל האמצעים, כולל חוקי המדינה, על מנת למגר את התופעה ולהחזיר את 770 לתפארתו.

"הננו להוקיע בכל התוקף מעשה ההרס והטרור ב-770, שהיו אתמול, בהמשך להנהגה המופקרת של ביריונים הנ״ל במשך זמן רב".

הרבנים מוסיפים: "‏כמובן שמעשים כאלו מקומם לא יכירם אצל יהודים בכלל וחסידים בפרט. ושום טיעון לא יוכל להצדיק מעשים חמורים כאלו. וכפשוט, שאינם מייצגים כלל עדת חסידי חב״ד האמונים על דברי ודרכי רבותינו נשיאינו".

בהמשך המכתב קוראים הרבנים לפעולה. "‏והננו קוראים שוב לכל הממונים, הן מטעם הנהלת הבניין, והן מטעם הנהלת בית הכנסת, והן מטעם הנהלת הישיבה, לנקות בכל האמצעים האפשריים (על פי שולחן ערוך ולהבדיל חוקי המדינה) למגרר כליל תופעה כזו, ולהחזיר תפארת בית הכנסת ובית המדרש ובית מעשים טובים ״בית רבנו שבבבל״ שתהא תל תלפיות שכל פיות פונים בו".

את מכתבם חותמים: "‏ונזכה לקיום הייעוד ״ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ״, ו״עתידין בתי כנסיות ובתי מדרשות שבבבל שיקבעו בארץ ישראל״, ״שבירושלים הבנוי׳ לעתיד יהי׳ חוברה לה למקדש יחדיו כל מקומות של בתי כנסיות שהיו בעולם הזה״, בגאולה האמיתית והשלימה על ידי משיח צדקנו תיכף ומיד ממש, ומתוך שמחה וטוב לבב".

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מה יהיה?
כ"ח טבת
האם אחר כזה מקרה 770 יעמוד על תלו? האם אחרי כזה מקרה גורמים מהעירייה לא יסגרו את המקום? האם ישליטו סדר ב770? מה ילמדו לאחר כזה מקרה? האם מבינים בכלל את ממד הנזק?
2.
זעזוע
כ"ח טבת
מחריד ביותר...
חייבים לעשות משהו...
חרב בית המקדש בימיו...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.