מנחם קרביצקי | יום א' שבט ה׳תשפ״ד 11.01.2024

גל ביקושים בקרב אנ"ש לפרויקט "פסטורל" באחיסמך

שלב ב' בפרויקט "פסטורל" בשכונת אחיסמך ממשיך לעורר גל ביקושים גבוה בקרב אנשי חב"ד, מתוך הבנה כי בקרוב מחירי הדירות צפויים לעלות עם פתיחת השוק באופן מלא, כמו כן ההטבות ותנאי התשלום המיוחדים המוצעים כיום כבר לא יהיו קיימים. בימים אלה, חלון ההזדמנויות עדיין פתוח וניתן להנות מדירות יוקרה בפרויקט המבוקש במחיר מוזל ובתנאים חסרי תקדים – משלמים רק 10% במחיר הדירה בחתימת החוזה והיתרה רק בשלב האכלוס.
גל ביקושים בקרב אנ

רבים מאנ"ש מזהים בפסטורל - אחיסמך את העסקה הטובה והאטרקטיבית ביותר, בהשוואה לדירות דומות בערים חרדיות אחרות במרכז. כך למשל, דירת 4 חדרים באחיסמך הנמצאת במרכז הארץ – 20 דקות נסיעה בבני ברק בלבד, מוצעת בפחות מ-600 אלף ₪ מדירה דומה בבני ברק, ומאות אלפי שקלים פחות מדירת 4 חדרים בערים החרדים במרכז, כדוגמת בית שמש, אלעד, קריית ספר ועוד. מדובר בפער מחירים משמעותי מאד, זאת בנוסף לאיכות החיים והנוף המרהיב הקיים באחיסמך. כמו כן, פסטורל הוא הפרויקט היחידי בשוק המציע דירה במסירה מיידית, או תוך חודשים ספורים בלבד.

החיבור של משפחות חב"ד לאחיסמך החל עם הקמת השכונה החדשה. "אנשים מאסו בדירות צפופות של 80 מ"ר בכפר או בצריפים הישנים, והחליטו לשפר את איכות חייהם בדירה רחבת ידיים עם נוף מרהיב", אומר אחד הרוכשים. "הלוקיישן כמובן היה הטריגר. הקירבה של אחיסמך לכפר חב"ד – 15 דקות נסיעה בלבד, וכן לקהילת חב"ד הגדולה בלוד – 5 דקות בלבד, הפכו את המקום ליעד מועדף על אנשי חב"ד. גם מיקומה הגיאוגרפי במרכז הארץ - 10 דק' נסיעה מת"א וכ-20 דקות מבני ברק תורם לביקושים", הוא אומר. יצוין, כי  פיתוח הכבישים המהירים באזור (כביש 40) קיצר עוד יותר את זמן הנסיעה, מה שמייצר קירבה למרכזי עבודה במרכז ולמרכזים התורנים בבני ברק.


זאת ההזדמנות שלכם! לפרטים נוספים על הפרוייקט לחצו כאן>>>


פרויקט 'פסטורל' באחיסמך שבגני איילון הפך למדובר ביותר בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור במגזר החרדי, לנוכח האכלוס המהיר של שלב א', במסגרתו למעלה מ-200 משפחות נכנסו לאחרונה לגור בדירתם החדשה בשכונה, ללא המתנה מייגעת של מספר שנים והוצאות כספיות גדולות. יצוין, כי תקופה ביטחונית זו מביאה משפחות משפרי דיור שבדירתן הישנה לא היה ממ"ד, לרכוש כעת בפסטורל באכלוס מיידי, ולהיכנס לדירה חדשה המצוידת במרחב מוגן.

ב'פסטורל' מציינים, כי בשלב א' בפרויקט נותרו דירות אחרונות המוכנות לאכלוס. מדובר בדירות איכותיות ומרווחות בנות 3,4,5 חדרים, עם רמת גימור גבוהה וייתרון גדול של אכלוס מיידי. הדירות הללו מוצעות כעת בתנאים אטרקטיביים: רוכשים דירה בשלב א', נהנים מאכלוס מהיר לדירה החדשה ומתחילים לשלם משכנתא רק בעוד שנה! במקביל, נמשכת הצלחת השיווק של שלב ב' בפרויקט, עם צפי לאכלוס בעוד כשנה. גם בדירות אלו יוצאת החברה ב'פריסייל' מיוחד, במסגרתו משלמים רק 10% ממחיר הדירה במעמד החתימה, ללא ריבית והצמדה, והיתרה בשלב האכלוס.

מאחורי "פסטורל" עומדות החברות 'ארידר יזמות' - בעלת נסיון ניהולי וידע מקצועי בייזום פרויקטים למגורים בהיקפים גדולים, ו'תדהר' - חברת הבנייה הפרטית הגדולה בישראל שכבר בנתה באחיסמך למעלה מ-1,500 יח"ד.


זאת ההזדמנות שלכם! לפרטים נוספים על הפרוייקט לחצו כאן>>>


 

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.