מערכת COL | יום כ"ו טבת ה׳תשפ״ד 07.01.2024

שתיים-שלוש ש-גר: השליחות הצדיעו למדריכות המועדונים

שליחות הרבי מכל רחבי הארץ התכנסו בסוף השבוע בכפר חב"ד יחד עם הנערות המדריכות, כדי להודות להן על הפעלת "מועדוני המעשים הטובים" ברחבי הארץ, במסגרת "ארגון נוער חב"ד" בראשות הרב אלימלך הרצל | הפרטים המלאים ותיעוד מיוחד - באתר חב"ד און ליין COL
שתיים-שלוש ש-גר: השליחות הצדיעו למדריכות המועדונים
תמונות: באדיבות המצלם

שיגורים. מילה מלחמתית אחת, המצויה בפי רבים מאז שמחת תורה, עמדה בסוף השבוע במרכז כינוס ההצדעה למדרכות 'מועדוני המעשים הטובים' שהתקיים בכפר חב"ד.

מועדוני המעשים הטובים אלו 330 מועדונים המופעלים בכל רחבי הארץ כפשוטו, מטעם 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל, ובשיתוף פעולה עם שליחי הרבי ביישובים השונים ובערים השונות, ואליהם מגיעים אלפי ילדים צעירים מכל גווני האוכלוסיות בישראל - ילדים הלומדים במוסדות ממלכתיים וממלכתיים דתיים, לפעילות חווייתית יהודית. המועדונים מנוהלים ביד רמה בידי הגב' פרדי ברוד מכפר חב"ד.

ביום רביעי האחרון התקיים ערב מיוחד שאליו הגיעו שליחות מכל רחבי הארץ כדי להצדיע למדריכות. הערב נפתח בהתכנסות של המדריכות בשילוב תכנית ייחודית. ובהמשך אירוע הצדעה באולמי הפנסאים.

מגיע להן, אמרו ללא שמץ ספק שליחות מרחבי הארץ שהגיעו לערב ההצדעה. הן התקבצו כדי לאגור כוח ולתת כוח למדריכות שבמסירות רבה מפעילות בכל שבוע את הסניפים.

את המחזה המרגש שאיתו נפתח האירוע המשתתפות יזכרו עוד זמן רב. מאות מדריכות נכנסו לאולם, עם קפוצ'ונים אחידים והתרגשות על הפנים, וכל השליחות עומדות ומוחאות להן כפיים, לשליחות הצעירות שמתמסרות להביא את היהדות לכל ערי השדה.



במהלך האירוע, שהתקיים סביב שולחנות ערוכים, תיארה בין היתר השליחה הגב' מושקא פיזם משדרות את אירוע שמחת תורה בעירה, ואת סניף המעשים הטובים בעירה.

השליחה הוסיפה ושיתפה איך גם אחר שהתרוקנה העיר מתושבים, בשל המלחמה, איתרה את החניכים בכינר ובירושלים, באילת ובטבריה, והדריכה כל ילד וילדה כיצד להיות שגרירים. איך להפוך בעצמם למפעילי מועדונים, למרות גילם. טופח על מנת להטפיח.

התכנית המגוונת לאירוע המשותף כללה גם את הרצאתו של הרב מענדי גרליצקי מתל אביב, שתיאר מה פירוש סירת עילית במטכ"ל, והסביר כמה חיונית במיוחד בזמן הזה הפעילות עם הילדים.

אל הבמה הוזמנו שחקניות תיאטרון פפריקה, שהציגו לקהל המשתתפות סיפורי שליחות מיוחדים ומרגשים ששיתפו מדריכות ושליחות בזמן אמת.

אלו רק נקודות אחדות מתוך האירוע. לשליחות יש הרבה מה לומר למדריכות והמדריכות מלאות הערכה לשליחות. בכמה רגעים מרגשים כל אחת כתבה מילות הערכה "ממני אלייך" - מילים חמות ומחמאות כנות שכבר מזמן רצתה להביע.

התגובות מאז האירוע רבות. "הבת שלי חזרה מאוד מעודדת", כתבה אימא לאחת המדריכות. "המפגשים האלו מטעינים אותה משמעותית. שבוע אחר שבוע להכין את הפעילות ולהדריך כשהפידבק היחיד בדרך כלל הוא שלי ושל הילדות.  אז לקבל כזאת הערכה מהרבי זה שווה הכל. תודה פרדי ברוד היקרה ולכל הצוות האלוף".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.