חיים גולדשטיין | יום כ"ג טבת ה׳תשפ״ד 04.01.2024

ישראל מחזירה מלחמה: בכיר חיזבאללה חוסל בסיכול ממוקד

חוסין יזבכ, האחראי בחיזבאללה על גזרת נאקורה, חוסל לצד 3 מחבלים נוספים - בסיכול ממוקד מהאוויר • חיזבאללה: 146 מחבלים שלנו חוסלו מתחילת המלחמה • גורם אמריקני בכיר: לא תהיה אזהרה נוספת לחות'ים • הפיצוצים באיראן - "נראים כמו פעולה של דאעש"   
ישראל מחזירה מלחמה: בכיר חיזבאללה חוסל בסיכול ממוקד
צילום: דובר צה"ל

חיזבאללה הודיע הלילה כי חוסין יזבכ, האחראי על גזרת נאקורה של ארגון הטרור, חוסל בתקיפת מבנה בדרום לבנון. לפי הודעת הארגון, לצידו של יזבכ חוסלו שלושה פעילים נוספים: אבראהים פחצ, חוסין ע’זאלה והאדי רדא.

מתחילת המלחמה הודיע חיזבאללה על 146 ממחבליו שחוסלו. בארגון הטרור קיבלו אחריות על 11 פעולות שבוצעו במהלך היממה האחרונה נגד ישראל בגבול לבנון.

*

בכיר בממשל ביידן הודיע שהנשיא האמריקני כינס פגישה של צוות הביטחון הלאומי שלו כדי לדון באפשרויות להתמודדות עם המורדים מתימן. הגורם הבכיר אמר כי נגד החות’ים לא תהיה אזהרה נוספת.

הוא התייחס בהודעתו לחיזבאללה ואמר כי בארה”ב לא מזהים רצון ברור של ארגון הטרור לצאת למלחמה, והוסיף לגבי הפיצוצים באיראן: “נראים כמו פעולה של דאעש”. 

עמוס הוכשטיין, שליחו המיוחד של נשיא ארה”ב ג’ו ביידן, יגיע היום לישראל. במסגרת ביקורו ינסה הוכשטיין להגיע לפתרון דיפלומטי בצפון.

*

בתוך כך, הרמטכ״ל הרצי הלוי קיים הערכת מצב היום בגבול הצפון עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ומפקד אוגדה 210, תת-אלוף ציון רצון, מפקדי החטיבות וגדודי המילואים שמגנים בגזרה. הרמטכ״ל ציין בגבול הצפון, כי ״אנחנו במוכנות חזקה מאוד בצפון, מתמקדים בלחימה בחמאס״.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.