יום י"ד טבת ה׳תשפ״ד 26.12.2023

מבצע הכנה ליום הבהיר י' שבט נפתח בישיבת תות"ל בבני ברק

במהלך המבצע ילמדו הבחורים שיחות נבחרות ואיגרות מיוחדות מתוך קובץ לימוד שנערך והודפס בעמל רב במיוחד עבור המבצע. לאחר שבוע בו יתמידו התלמידים בסוגיות השבועיות יתקיים מבחן קצר ע'ל מנת לעודד את הלימוד בצורה יסודית | כל הפרטים על מבצע ההכנה ליו"ד שבט שנפתח בישיבה בבני ברק
מבצע הכנה ליום הבהיר י' שבט נפתח בישיבת תות
תמונות: באדיבות המצלם

ע''פ הוראותיו של הרבי להתכונן כראוי לקראת יום הבהיר יו"ד שבט, התלמידים השלוחים בישיבת 'תומכי תמימים' בבני ברק טרחו ועמלו זה זמן רב על מבצע מיוחד במינו שלא נראה כבר שנים רבות, במטרה לגרום לרבי נחת רוח רב, בהשתתפותם של כל תלמידי הישיבה בהכנה רבתית לקראת יום קבלת הנשיאות.

הכרזת המבצע נערכה כמיטב המסורת בישיבה, באירוע מרשים ומכובד בנוכחות כל תלמידי ורבני הישיבה, כאשר המשפיעים מעוררים ומתוועדים עם התלמידים בנחיצות ומעלת ההכנה הראויה, שתגרום נחת רוח לרבינו נשיאינו.

בשיאו של האירוע הכריזו התלמידים השלוחים על פרטי המבצע המיוחד דשנה זו,

המבצע - "אהבתי תורתך" עוסק בעיקרו בלימוד תורת רבינו, ומטרתו כשמו הוא - לעורר ולהוסיף בכל בחור בישיבה אהבה אמיתית וקאָך מיוחד בלימוד תורת רבינו,

במהלך המבצע ילמדו הבחורים שיחות נבחרות ואיגרות מיוחדות מתוך 'קובץ לימוד' שנערך והודפס בעמל רב במיוחד עבור המבצע. לאחר שבוע בו יתמידו התלמידים בסוגיות השבועיות יתקיים מבחן קצר ע''מ לעודד את הלימוד בצורה יסודית.

בנוסף ניתנת הדגשה מיוחדת לדיוק והקפדה בסדרי הישיבה – "תמידים כסדרם", שמירת הזמן, וניצולו באופן מיטבי ללימוד בהתמדה ושקידה.

כהכנה פרטית, התלמידים יקבלו על עצמם החלטה טובה לאחר התייעצות עם המשפיע שמכיר את נפשו של הבחור, שיוכל לכוונו להכנה הפרטית המתאימה אותה יידרש לקיים בהקפדה עד יו"ד שבט.

וכנוהג שבעולם השלוחים הכריזו על ההגרלות שיתקיימו השנה במתכונת שלא נראתה זה זמן רב!

לאחר יו"ד שבט יתקיים אירוע רב רושם שיסכם את המבצע הגדול, ותערך הגרלה ענקית בין התמימים שעמדו בכל הפרטים הנדרשים.

בראש ובראשונה, משאת נפשו של כל בחור: 16 בחורים (!) יזכו בזכות הגדולה של נסיעה לחצרות קדשנו,

כמה מן התמימים יזכו בחפצי-קודש שנתקבלו מידו הק' של הרבי.

ובנוסף עשרות תמימים יזכו בספרי תורת רבינו - סט תורת מנחם, סט לקוטי שיחות, סט אגרות קודש, סט ספר השיחות, סט ספר המאמרים, ועוד ועוד.

הבחורים קיבלו את דבר המבצע בשמחה ובהתלהבות גדולה, שמחים על היכולת להתכונן בצורה ראויה לקראת היום הגדול, והחלו כבר בערב זה בלימוד האגרות היומי כחלק מפרטי המבצע.

מרבני הישיבה אנו שומעים שההתלהבות שהייתה ניכרת על פני הבחורים לאחר הכרזת המבצע סחפה את כל תלמידי ורבני הישיבה לאווירה נפלאה שתימשך בחודש הקרוב, "אני בטוח שמבצע זה שתוכנן בקפידה ובהשקעה מיוחדת של התלמידים השלוחים יעשה הרבה נחת רוח לרבי, ובאמת ניתן יהיה לראות שכל תלמידי הישיבה נוטלים חלק פעיל ומשתתפים בכל הפרטים שבמבצע המיוחד הזה" סח אחד המשפיעים.

המבצע נערך לע''נ מייסד הישיבה ר' שלמה בן הרה''ח ר' שמעיה ע"ה רוזנברג. בתמיכה ובהכוונה  מיוחדת של כל רבני הישיבה, ובראשם מנהל הישיבה הרב לוי יצחק רוזנברג שתומך ועומד לימין השלוחים בכל עת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.