צבי סופר | יום י"ד טבת ה׳תשפ״ד 26.12.2023

'דירה בהנחה' גם בסמוך לנחל'ה: כמה דירות יוגרלו והיכן המיקום?

הבוקר (שלישי) נפתחה ההרשמה להגרלה של ''דירה בהנחה'' של משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל. במסגרתה יוגרלו כ-7,000 יחידות דיור ב -16 יישובים ברחבי הארץ בהם: רחובות, אלעד, ירושלים, מודיעין, צפת קרית גת, וגם בקריית מלאכי | גם בשכונת נאות הכפר הסמוכה לנחלת הר חב"ד יוקם פרוייקט במסגרת דירה בהנחה, הכולל בסה"כ 59 יחידות דיור שיוגרלו בין הזכאים
'דירה בהנחה' גם בסמוך לנחל'ה: כמה דירות יוגרלו והיכן המיקום?
מ"מ ראש העיר קרית מלאכי ר' בצלאל מזרחי בפגישה אמש בכנסת עם שר השיכון יצחק גולדקנופף


בשכונת נאות הכפר הסמוכה לנחלת הר חב"ד יוקם פרוייקט במסגרתדירה בהנחה. מעט דירות סה"כ 59 יחידות דיור יוגרלו בין הזכאים. ההרשמה תיסגר ב-7 בפברואר למניינם.
 

הבוקר (שלישי) נפתחה ההרשמה להגרלה של ''דירה בהנחה'' של משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל. במסגרתה יוגרלו כ-7,000 יחידות דיור ב -16 יישובים ברחבי הארץ בהם: רחובות, אלעד, ירושלים, מודיעין, צפת קרית גת, ובשעה טובה גם בקריית מלאכי. מדובר בפרוייקט בסמוך לנחלת הר חב"ד, בשכונת נאות הכפר, היכן ששוקו 2 פרוייקטים של מחיר למשתכן", כך מוסר ל-COL מ"מ רה"ע קרית מלאכי צלי מזרחי.

כזכור בפעם האחרונה שקריית מלאכי היתה כלולה בתוכנית דיור למשתכן היתה בשנת 2017 אז הוגרלו כ 110 יחידות דיור בפרוייקט נאות הכפר. הפעם יוגרלו בקריית מלאכי 59 יחידות דיור. הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף. 

כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מרץ.

על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התכנית  בנוסף במידת הצורך ניתן גם להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור.

ליצירת קשר עם חברות ההרשמה:

אלונים (מחברת Mgroup): 2850*.    מילגם: 6078*.
 עמידר: 6266*.

עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות "דירה בהנחה" - 240 ₪. הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים, והאישור תקף לשנה, אם אישור הזכאות בתוקף, אין צורך להנפיק שוב.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "גם בתקופה קשה זו אנו, במשרד הבינוי והשיכון, מאמינים כי יש להמשיך כל עת בבניית הארץ מצפונה ועד דרומה. בסיום ההגרלה אלפי משפחות יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית מטעם המדינה ולבנות את ביתם בישראל. בהגרלה הקרובה נבצע את ההחלטה שהעברתי במועצת רמ"י ותינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ולמשפחות לילדים נכים. אני מאחל לכלל הנרשמים להגרלות בהצלחה רבה. נמשיך לפעול בכל עת למתן פתרונות דיור ראויים עבור כלל אזרחי ישראל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.