מערכת COL | יום י"א טבת ה׳תשפ״ד 23.12.2023

מנהרה מתחת לעזרת הנשים של 770; חשש ליציבותו של הבניין

זה נשמע בדיחה, ואפילו מופרך בצל הדיווחים מעזה, אבל לפי הפרסום באתר "קראון הייטס אינפו" ביום שישי, נראה שהתגלתה מנהרה חפורה מתחת לעזרת הנשים של 770. ההערכות: נבנתה בימי הקורונה כשהיה הבניין סגור
מנהרה מתחת לעזרת הנשים של 770; חשש ליציבותו של הבניין
תמונות: באדיבות המצלם

לא בעזה, בקראון הייטס: מנהרה חפורה מתחת לעזרת הנשים של 770, אותרה בתקופה האחרונה ומאיימת על יציבות הבניין. כך נחשף ביום שישי ערב שבת באתר "קראון הייטס אינפו".

לפי הדיווח, הדבר התגלה לפני כשלושה שבועות, לאחר שבעלי דירה ברחוב יוניון הנושק ל-770 דיווח ששומע רעשים חשודים מתחת לאדמה במשך תקופה, רעשים של חפירות.

התברר כי באותו הזמן, בו בוצעו עבודות אינסטלציה ליד 770, נחפרה תעלה להעברת מים והעובדים המופתעים גילו מנהרה מתחת לאדמה. זו נחפרה מפינת הרחובות קיננגסטון ויוניון והתקרבה לעזרת הנשים.

עוד דווח, כי מי שעומדים מאחורי המנהרה, שהחלה להיבנות, הם לכאורה קבוצת בחורים שלא שבעו רצון מכך ש-770 סגור בימי הקורונה ולכן החלו לנסות ליצור דרכים, גם בלתי קונבנציונליות, על מנת להיכנס למבנה.

בעקבות כך קיבלו הגבאים החלטה לסגור את האזורים, שעלולים כעת להיות מסוכנים לציבור. כעת יצטרכו הגורמים המעורבים בניהול הבניין להכריע אם להגיש כתבי אישום נגד הבחורים.

גבאי 770, המנהלים בפועל את המקום, לא הגיבו לדיווח.

יצויין כי משפט נערך בניו יורק סביב השאלה מי בעלי המקום והאחראים עליו בפועל - אם אגודת חסידי חב"ד העולמית, כפי שהרבה הרבי להדגיש וזעק על כך מדם ליבו, או שמא הגבאים הנוכחיים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.