COL | יום ח' טבת ה׳תשפ״ד 20.12.2023

באר שבע: שליח הרבי האיר את 'נאות לון' באור החנוכה

בית חב"ד בשכונת נאות לון בבאר שבע בראשות שליח הרבי הרב משה אריאל הכהן רוט, ערך מבצע חנוכה רחב היקף, 4 חנוכיות ענק הוצבו במוקדים מרכזיים בשכונה וקהל רב השתתף מידי ערב בהדלקות הענק, במעמד רב העיר - הרב יהודה דרעי, ראש העיר - מר רוביק דנילוביץ, רבנים ואישי ציבור נוספים.
באר שבע: שליח הרבי האיר את 'נאות לון' באור החנוכה
באדיבות המצלם

בית חב"ד בשכונת נאות לון בבאר שבע בראשות שליח הרבי הרב משה אריאל הכהן רוט, ערך מבצע חנוכה רחב היקף, 4 חנוכיות ענק הוצבו במוקדים מרכזיים בשכונה וקהל רב השתתף מידי ערב בהדלקות הענק, במעמד רב העיר - הרב יהודה דרעי, ראש העיר - מר רוביק דנילוביץ, רבנים ואישי ציבור נוספים.

את פני כל תושבי השכונה קידמה במשך כל ימי החנוכה החנוכיה החשמלית שהוצבה בכניסה המרכזית של השכונה, המשמש גם ציר מרכזי לשכונות הסמוכות. ורבים מתושבי השכונה וילדיהם נכחו מדי ערב, במעמד הדלקת חנוכיית הענק שהוצבה בלב השכונה. אורחים נכבדים מתושבי השכונה והעיר, כיבדו את המעמדים בדברי ברכה ובהדלקת הנר.

בין המכובדים:  הגאון רבי יהודה דרעי שליט"א - רבה הראשי של באר שבע וראש אבות בתי הדין,  מר רוביק דנילוביץ' -  ראש העיר באר שבע, הרב קלמן דרוק - מנהל מוסדות חינוך חב"ד בבאר שבע, מר יוסף יצחק דלויה  - יו"ר קבוצת דלויה וחבר מועצת העיר, מר חיים חיימוביץ' – - תושב הקיבוץ "כרם שלום" , מר מאיר לוי - מנכ"ל חב' .E.R סלולר, אשר תרם את חנוכיית הענק ונכבדים נוספים מתושבי השכונה.

 

אורחי הכבוד הוזמנו לשאת דברים בפני הנוכחים, ולהתכבד בהדלקת החנוכיה. המכובדים כולם העלו על נס את הפעילות העניפה של בית חב"ד נאות לון, בראשות הרב רוט ומשפחתו ואת מסירותם להפצת אור היהדות והחסידות בקרב תושבי המקום.

את מעמדי ההדלקה, הנחה שליח הרבי ורב בשכונת נאות לון, הרב משה אריאל הכהן רוט, אשר קיבל את פני הבאים והשמיע בפניהם דברים על משמעות ולקחי חג החנוכה.

לאחר דברי ברכה התכבדו אורחי הכבוד לעלות על גבי המנוף המיוחד ולהדליק את נרות החנוכה. המנוף הוא אחד החידושים של מבצע חנוכה בשנים האחרונות. תרומתו של מר רם מרציאנו – בעל חברת המנופים "רם – במות ופיגומים". 

לאחר טקסי ההדלקה התקיימו במקום פעילויות חינוכיות לילדים וההורים, ובסיומם נערכו הגרלות על פרסי יקרי ערך והציבור התכבד בסופגניות טריות.

 

האירועים המרכזיים נערכו: בנר ראשון של חנוכה, טקס ההדלקה הוקדש לזכות חיילי צה"ל המחרפים נפשם למען בטחון עם ישראל בארץ ישראל ולשלומם ולשובם בקרוב של כל השבויים והחטופים. בהשתתפות קהל רב ומגוון של תושבי השכונה. 

את הנר הדליק מר חיים חיימוביץ' שיחי', תושב הקיבוץ "כרם שלום", אשר הוא ומשפחתו מתגוררים בשכונה מאז תחילת המלחמה והתקבלו בחום רב על ידי התושבים.

בנר שמיני של חנוכה, נערך אירוע מרכזי נוסף במעמד ראש העיר מר רוביק דנילוביץ' שיחי', אשר מסורת רבת שנים לו להשתתף באירוע הדלקת החנוכיה בנאות לון. לאחר דברי הפתיחה של הרב רוט, הוזמן ראש העיר לשאת דברי ברכה ולעלות אל המנוף להדליק את כל שמונת הנרות.

ראש העיר חיזק את חיילי צה"ל וכוחות הבטחון, ברוח ימי החנוכה, המסמלים את הגבורה היהודית. לאחר טקס ההדלקה התכנסו הילדים והוריהם לפעילות יצירה של קישוט סופגניה אישית, בסיומה קיימו פעילות קצרה של אמירת פסוקי תורה והגרלת פרסים.

סייעו לפעילות הענפה של בית חב"ד בנאות לון: מר מוטי טביביאן,  מר אילן אזולאי, מר אבי יעיש, מר אלעד בוקובזה, מר מקסים רבינסקי בעל בית מאפה "ברכת הלחם", אשר תרמו בגופם ובממונם להצלחת מבצע חנוכה בשכונה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.