COL | יום ז' טבת ה׳תשפ״ד 19.12.2023

3000 הדלקות ציבוריות: בצעירי חב"ד מסכמים 'מבצע חנוכה'

269,000 ערכות אישיות של חנוכייה חולקו במהלך חנוכה, מאות אלפי סופגניות חולקו לחיילים ולכוחות הביטחון, וקרוב לשלושת אלפים הדלקות ציבוריות נערכו ברחבי הארץ | כך מסכם צעירי חב"ד את 'מבצע חנוכה', בהובלת למעלה מ-1200 שלוחים 
3000 הדלקות ציבוריות: בצעירי חב

269,000 ערכות חנוכה הופצו על ידי שלוחי חב"ד בישראל במהלך ימי החנוכה - וזה רק אחד מנתוני הסיכום של חב"ד, עם סיומו של 'מבצע חנוכה'. כהוראת הרבי לצעירי חב"ד לפעול במבצע חנוכה "במימד הכי גדול", נערך המבצע המשולב, יחד עם למעלה מ-1200 שלוחי חב"ד בכל רחבי הארץ, באמצעות פעילות נרחבת בכל הגזרות, ובמיוחד בקרב חיילי צה"ל וכוחות הביטחון וההצלה, שהרבי ייקר באופן מיוחד את היחס אליהם בימי החנוכה.

לצד השלוחים, פעלו גם אלפי חסידים ובחורי הישיבות, והביאו את מבצע חנוכה להישגים של כל הזמנים: הדלקות ציבוריות, הדלקות מאורגנות בבנייני מגורים, ביקורי בית אישיים, חלוקת סופגניות, עלוני הסברה וחנוכיות אישיות. פעילות ממוקדת נוספת נערכה עם מאושפזים בבתי הרפואה, עם משפחות החטופים ועם משפחות נפגעי טרור, מהטבח ונפגעי פעולות האיבה לאורך השנים. 

במהלך חנוכה נערכו ביקורים ב-580 בסיסי צבא ושטחי כינוס, לשם הגיעו אנ"ש חסידי חב"ד, הדליקו, חילקו מאות אלפי סופגניות, והביאו מטענים של שמחה ועידוד רוח החיילים. 

269,000 ערכות אישיות של חנוכייה חולקו במהלך חנוכה. 1,400 חנוכיות מאירות הותקנו על ידי רכבים של אנ"ש חסידי חב"ד ברחבי הארץ. 

מאות אלפי סופגניות חולקו במהלך ימי החנוכה בכל רחבי הארץ, למאות אלפי החיילים ואנשי כוחות הביטחון, בכל הגזרות.

עוד עולה מהנתונים: 2950 חנוכיות ציבוריות הוצבו בנקודות מרכזיות ברחבי הארץ על ידי שלוחי הרבי, כשב-1840 חנוכיות נערכו גם הדלקות מרכזיות בהשתתפות מאות אלפי משפחות שהגיעו למעמדי ההדלקה. 

מעמדי הדלקה מיוחדים התקיימו בסימן 'האור ינצח' בהם לקחו חלק משפחות החטופים, לצד משפחות חללי האסון של שמחת תורה תשפ"ד והנופלים בקרבות מלחמת חרבות ברזל. "שלוחי הרבי חיבקו את המשפחות ועודדו את רוחם באמונה הטהורה שהקב"ה בוודאי יושיע את עם ישראל בקרוב ממש ובניצחון מוחלט של האור על החושך", סיכם יו"ר צעירי אגודת חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.