חיים גולדשטיין | יום ו' טבת ה׳תשפ״ד 18.12.2023

185 חנוכיות מרכזיות האירו את תל אביב - יפו בחג החנוכה

שלוחי הרבי – מנהלי ופעילי בתי חב"ד הפרוסים ברחבי תל אביב יפו ושכונותיה, הציבו בחג החנוכה, 185 חנוכיות מרכזיות במרחב הציבורי בעיר ללא הפסקה תל אביב–יפו, במרכזיים הקהילתיים, בבתי המלון ובקניונים, זאת על פי דבריו של הרבי שגדול כוחם של אור נרות החנוכה ב"רחובה של עיר", כדי להאיר את החושך והגלות
185 חנוכיות מרכזיות האירו את תל אביב - יפו בחג החנוכה

שלוחי הרבי – מנהלי ופעילי בתי חב"ד הפרוסים ברחבי תל אביב יפו ושכונותיה, הציבו בחג החנוכה, 185 חנוכיות מרכזיות במרחב הציבורי בעיר ללא הפסקה תל אביב–יפו, במרכזיים הקהילתיים, בבתי המלון ובקניונים, זאת על פי דבריו של הרבי שגדול כוחם של אור נרות החנוכה ב"רחובה של עיר", כדי להאיר את החושך והגלות.

החנוכיות הוצבו באישור ובעזרת עיריית תל אביב-יפו שאף פרסמה באתר הרשמי שלה את מיקומי החנוכיות והזמינה את התושבים להשתתף בהם.

החנוכייה המרכזית הוצבה ברחבת כיכר דיזנגוף ובכל ערב הגיעו מאות משפחות עם הילדים כדי להשתתף בהדלקת הנרות ולשמוח בשמחת החג. בכל ערב חילקו שלוחי הרבי, סופגניות ודמי חנוכה לילדים כמנהג החג.

בין מדליקי הנרות היו: מר אביגדור קהלני – גיבור ישראל, מר אלדד מזרחי – יו"ר המועצה הדתית,  והרב צבי חסיד – מנכ"ל זק"א תל אביב יחד עם מתנדבי האירגון, הרב שמעון רחמים שליט''א.

תלמידי ישיבת חב"ד חזון אליהו, מתנדבי ופעילי חב"ד חילקו גם עשרות אלפי חנוכיות וסופגניות לאנשי כוחות הביטחון וההצלה, מאושפזים בבתי הרפואה וחוסים בבתי אבות, באוניברסיטאות והמכללות וכן לאלפי המפונים וילדיהם מדרום והצפון השוהים זמנית בתל אביב, כדי להביא גם אליהם את מצוות החג והשמחה.

הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי לתל אביב-יפו ורב מרכז העיר מספר שכתוצאה מהאחדות שנוצרה בעם ישראל לאחרונה, אלפים רבים הגיעו להשתתף בהדלקות ברחבי העיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.