מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשס״ו 12.12.2005

אור לנפגעי הטרור בחג החנוכה

במהלך חג החנוכה, יצאו צוותים של בתי-חב"ד לביקורי-בית אצל משפחות נפגעי הטרור, ידליקו עימהם נרות, יחלקו להם סופגניות, ישירו עימם את שירי החג, ויביאו אליהם את אור ושמחת חג החנוכה. בנוסף לכך, תתקיים תוכנית רחבת היקף של הדלקות חנוכייה ציבוריות. ביום חמישי בערב, נר חמישי של חנוכה, יתקיימו בכל הארץ הדלקות ציבוריות בסימן הזדהות עם נפגעי הטרור, בהשתתפות ראשי ערים ונציגי ציבור. במהלך החג, מארגן מטה 'צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור', מסיבות חנוכה איזוריות, בחדרה ובבאר שבע, למשפחות נפגעי הטרור. יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש הרב יוסף-יצחק הכהן אהרונוב, אומר כי מטרות המבצע – לעודד את המשפחות נפגעי הטרור, להפגין את נחישותו של עם-ישראל לגבור על כל הקשיים ולהוסיף לשאת את אור האמונה האיתנה נוכח מלחמת הטרור הרצחנית. "שלוחי חב"ד יביעו הזדהות עם משפחות נפגעי הטרור ויעבירו את המסר של "האור ינצח" ויעוד התפילה "מסרת גיבורים ביד חלשים, ורבים ביד מעטים" בזמן הזה".המשך ב'כתבה מלאה'
אור לנפגעי הטרור בחג החנוכה
בצעירי-אגודת-חב"ד שוקדים בימים אלו על השלמת ההיערכות לקראת 'מבצע חנוכה', בקרב גווני האולוכוסיה השונים, וכן בקרב משפחות נפגעי הטרור. במהלך חג החנוכה, יצאו צוותים של בתי-חב"ד לביקורי-בית אצל משפחות נפגעי הטרור, ידליקו עימהם נרות, יחלקו להם סופגניות, ישירו עימם את שירי החג, ויביאו אליהם את אור ושמחת חג החנוכה. שלוחי חב"ד יציינו בפני המשפחות כי הביקורים בתקופת החגים מבטאים את רגשי האהבת ישראל וההזדהות של בית חב"ד כלפי המשפחות.

בנוסף לכך, תתקיים תוכנית רחבת היקף של הדלקות חנוכייה ציבוריות. על-פי התוכנית – ביום חמישי בערב, נר חמישי של חנוכה, יתקיימו בכל הארץ הדלקות ציבוריות בסימן הזדהות עם נפגעי הטרור, בהשתתפות ראשי ערים ונציגי ציבור. המבצע יישא את השם – "האור ינצח!". בערב זה יתכבדו בהדלקת נר החנוכה נציג מהמשפחות השכולות. כמה מן ההדלקות המתוכננות יתקיימו במקומות שבהם אירעו בעבר פיגועים המוניים, ל"ע.

הרב מנחם קוטנר, מנהל מטה 'צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור', מדווח כי ניסיון העבר מלמד שהמשפחות ממש מצפות לביקוריהם של שלוחי חב"ד, והפעילות נוסכת בהם כח, חיזוק, ועידוד רב. סניפים רבים דיווחו בשנה שעברה שמבצע "האור ינצח" היה מכובד ומרגש במיוחד הן למשפחות והן לציבור המשתתפים, והציעו להמשיך בכך כמסורת. "משפחה שאיבדה ר"ל את יקירם על קידוש ה' בפיגוע טרור, מצפה מאוד לקבל את ההרגשה שהם לא נשכחו, ועם ישראל זוכר אותם ומחזק את ידם", מסביר הרב קוטנר.

בנוסף לכך, מארגן מטה 'צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור', מסיבות חנוכה איזוריות עם צעירי-חב"ד למשפחות נפגעי הטרור. המסיבות יתקימו ביום חמישי נר חמישי של חנוכה בבאר שבע, וביום ראשון נר שמיני של חנוכה בחדרה.

פעילות זו היא חלק מהעבודה השוטפת של מחלקת "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור", שעל-ידי מרכז צעירי-חב"ד, המלווה את המשפחות הללו לאורך השנה כולה, בהענקת סיוע נפשי רוחני וכלכלי לפי הצורך. לקראת חגי ומועדי ישראל מקיימת המחלקה פעילות נרחבת בקרב משפחות אלה ומביאה לביתכם את שמחת החג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.