קהל רב בהדלקת נר שמיני בקניון הגדול של פתח תקוה על ידי השליח הראשי בעיר הרב אשר דייטש
הקשר בינינו נשמר לאורך שנים רבות והוא היה שותף לפעילויות יצירתיות כמו עריכת כפרות בשמי אילת בערב יום הכיפורים עם האופנוע המעופף. ריחוף שזכה לפרסום רב בזמנו. לפני שלושים וחמש שנה נסעתי במיוחד באילת לפונדק בערב פסח והכשרתי לו את המקום. במשך שעות העוברים והשבים צפו בחבית המים המבעבעת והכלים שהוגעלו בתוכה כדי להכשירם לפסח. 
 
בהספדים שנאמרו על קברו הטרי בלטה דמותו ההרואית בעיקר מהתקופה שבה היה ביחידת ה-101 ועל הפעולות הנועזות שלו, אך יותר מכל בלטה מידת החסד הגדולה שלו במשך עשרות שנים כאשר תחת כנפיו חסו עשרות רבות של אנשים מעוטי יכולת וחסרי כל ואצלו הם מצאו קורת גג ומזון לפיהם.
 
ילדיו למדו אצלנו בבית ספר חב"ד באילת ובמשך שנים רבות רעייתו שרה והילדים התגוררו בדירה באילת והוא היה מגיע לשהות עמם בשבת קודש בעיר. באותם ימים כאשר נוסד המנין החב"די בבית חב"ד באילת הוא היה מגיע אליו בקביעות והיה מתוועד עמנו שבת אחר שבת כשהוא נוטל חלק פעיל באותן התוועדויות ומוסיף גוון נוסף להתוועדויות הצבעוניות שמשכו אליהן נשמות רבות.
 
כמה ימים לפני ראש השנה האחרון נפגשנו בפונדק בחדרו. באתי להניח לו תפילין ולתקוע לו בשופר ולמרות מצבו הבריאותי שלא היה שפיר הוא קיבל אותי במאור פנים ובהתלהבות מיוחדת. לא העליתי על דעתי כי זו פגישת הפרידה שלנו.
 
יהי זכרו ברוך לעד אמן.
 
להערות והארות אשמח ואשיב לדורשיי במייל:  [email protected]
 
ובווצאפ 2711532-052
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.