מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשפ״ד 14.12.2023

פרסומי ניסא היסטורי: בכל ערב תשדיר חנוכה חב"די בערוץ 13

JEM
באופן תקדימי התפרסם השנה לראשונה באופן נרחב קמפיין חנוכה הכולל תשדירים גם בערוץ 13. בתשדיר החנוכה, המוגש על ידי "לב חב"ד", הציבור הרחב הוזמן להדליק את נרות החנוכה לזכות ולרפואת הפצועים המאושפזים בבתי הרפואה, ובסימן אחדות והצדעה לצוותי הרפואה
פרסומי ניסא היסטורי: בכל ערב תשדיר חנוכה חב
מצילומי אחד התשדירים

פרסומי ניסא היסטורי בטלויזיה הישראלית: באופן תקדימי התפרסם השנה לראשונה באופן נרחב קמפיין חנוכה הכולל תשדירים גם בערוץ 13.

בתשדיר החנוכה, המוגש על ידי "לב חב"ד" - הארגון הרפואי של צעירי חב"ד בראשות הרב אהרונוב, הציבור הרחב מוזמן להדליק את נרות החנוכה לזכות ולרפואת הפצועים המאושפזים בבתי הרפואה, ובסימן אחדות והצדעה לצוותי הרפואה.

לאורך התשדיר מופיעים קטעי וידאו מהדלקת נרות חנוכה בבתי הרפואה וכן קטעי ארכיון באדיבות חברת JEM מהדלקת נר חנוכה במחיצת הרבי.

לצד התשדירים, ששודרו וישודרו בערוצי הטלוויזיה, שידרו הערוצים השונים גם את טקסי הדלקת נר החנוכה בבתי הרפואה יחד עם השלוחים, והביאו את אור החג ואת המסר של הרבי למאות אלפי צופים.

המיזם להגברת אור החנוכה, שזכה לכותרת 'יחד נאיר וננצח' זכה גם לחשיפה נרחבת בחשבונות של ערוצי הטלוויזיה ברשתות החברתיות, להם מליוני עוקבים.

הרב לוי מנדלזון המנהל את 'לב חב"ד' של צעירי חב"ד אמר: "בזכות פעילותם של השלוחים המסורים בבתי הרפואה הגיע הפרסומי ניסא לאלפים ורבבות".

צפו בוידאו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.