מנחם קרביצקי | יום ב' טבת ה׳תשפ״ד 14.12.2023

עידן חדש בארון הספרים החב"די

מיטב הסופרים החב"דיים מספרים לראשונה על מאחורי הקלעים של הספרים החדשים במדף הספרים החב"די – מיוחד לכבוד 'חג הספרים', ה' טבת
עידן חדש בארון הספרים החב

קהל חסידי חב"ד בארץ ובעולם רגילים  כבר שנים רבות למלא את הספריות   בחג הספרים ה' טבת. הוצאות הספרים הרבות מציעות את מרכולתם בתקופה זו, בה כולם להוטים אחר ספרים ובמיוחד ספרים חדשים, אך נראה כי בשנים האחרונות  סטנדרט חדש מעלה את רף האיכות של הספרים החדשים.

אם עד כה הורגלתם לחפש ספר חדש על פי הכריכה, הנה לכם דרך חדשה להביט על הספר שלפניכם: מה הערך שהספר מעניק לכם? עם מה תצאו בסיום הקריאה? מה תעשו עם המידע שרכשתם?

קבצנו את מיטב הסופרים של הוצאת הספרים 'אורות', ההוצאה האיכותית שחרטה על דגלה את ההבטחה להעניק לקוראים גם פתרונות מעשיים לחיי היום-יום, בין אם מדובר בספר קומיקס ייחודי המבוסס על 'שער הביטחון' שבחובת הלבבות ובין אם זהו ספר תורני-הלכתי על כוונות התפילה שנכתב ביד אמן של הרב לוי אפשטיין, רב קהילת חב"ד בחריש.

לקראת ה' טבת, הפתיעה הוצאת 'אורות' עם מגוון ספרים איכותיים  לנשים ונערות, כגון "דבי קיבלת מתנה" שכתבה אשת החינוך והתקשורת מורן קורס, המעניק לנערה המתבגרת מבט ייחודי  על המתנות הנפלאות שמעניקה לה היהדות. הספר רב המכר מרתק ושזור בעלילה יוצאת דופן!

שלא תיטעו, זו  איננה סקירת ספרים. אלא סקירת סופרים.

בחרנו לשאול את הסופרים המדהימים של הוצאת 'אורות' מה הם חשבו כאשר כתבו את הספרים המיוחדים. הנה טעימה קטנה:

 הרב יאיר בורוכוב > מחבר רב המכר 'הגאון הרוגצ'ובי'

"הייתה השקעה אדירה בכתיבה ובאיסוף החומרים הרבים.  ואני מוכרח לציין שאיסוף החומרים כולל טיסות רבות למדינות שונות ברחבי העולם כדי שאולי אמצא בהם עדות היסטורית שמעולם לא פורסמה! וכך, בספר המרתק, בו תמצאו למעלה מ-800 מסמכים בפרסום ראשון, הושקעה מלאכת מחשבת ארוכה וקשה. תוך כדי המלאכה המרתקת הזו, חשבתי על הקורא המתחזק בלימוד ואהבת התורה. מי שיכיר את הגאון באמצעות הספר, וודאי ירגיש את האהבה לתורה עליה אני מדבר. זו שליחות נפלאה לחבר בין היסטוריה מרתקת של גאון הדורות לבין חייו של הקורא כאן ועכשיו!"

הספר זמין לרכישה באתר הבית של הוצאת 'אורות' לחצו כאן>>> ובחנויות הספרים המובחרות

ארי סלע > מחבר הלהיט לילדים 'צופן בטוח'

"מרגש אותי לחשוב על ילד שיושב וקורא את הספר ומתמלא באמונה וביטחון בה'. הוא יקרא על משפחה שלימה, אבא ואימא, סבא וסבתא, וכל הילדים – מתמודדים יום יום עם אתגרים של אמונה וביטחון, והמעקב אחרים יעניק לו כלים פרקטיים לחיי היום יום שלו!

הוא בטח לא מדמיין כמה השקעה נדרשה כדי  להנגיש נושאים כל כך משמעותיים לילדים, לקחת את 'שער הביטחון' שבספר חובת הלבבות, ולהפוך אותו לספר קומיקס – זו מלאכה מורכבת וחשוב מאד לעשות אותה במקצועיות. אין  ספק שכל ילד שיקרא בספר – יהנה מכל רגע ויתמלא באמונה וביטחון!"

הספר זמין לרכישה באתר הבית של הוצאת 'אורות' לחצו כאן>>> ובחנויות הספרים המובחרות

 

גב' מורן קורס > מחברת הספר לנשים 'ארבעים ואחת'

"האישה החסידית חיה בתוך מרוץ להשיג  כל כך הרבה הספקים של בית-זוגיות-עבודה. לפעמים המרוץ הבלתי פוסק מרוקן  את כוחות הנפש. במקום לראות את העוצמות שבה, היא עוללה לחוות לעיתים תסכול רב.

כאשר כתבתי את הספר 'ארבעים ואחת' שהוא בעצם מסע בן 40 פרקים בדרך לגלות את העוצמות המדהימות שיש לכל אישה, דמיינתי אישה משחררת אנחת רווחה. בסוף היום ה-40, אחרי קריאת הספר, היא תרגיש שהיא סוף סוף גילתה עוד כוחות רבים ועוצמות נעלמים הנמצאים בתוכה!"

הספר זמין לרכישה באתר הבית של הוצאת 'אורות' לחצו כאן>>> ובחנויות הספרים המובחרות

 

הרבנים נדב כהן ולוי אפשטיין > מחברי רב המכר 'מספר 1 בביטחון'

"השתדלנו  לחשוב על קוראים מכל הסוגים: גם כאלו שאינם שומרי תורה ומצוות לעת עתה, וגם כאלו שלמדו חסידות אבל עדיין לא למדו הרבה, או לא למדו בסגנון מבואר - ופתאום הם מוצאים את  הפתרונות לכל הבעיות שלהם - בספר שנכתב לפני כמה מאות שנים!

הספר , המבוסס כולו על 'שער הביטחון' שבחובת הלבבות, הוא ספר מהפכני משנה חיים – הוא נותן לכל אחד את התחושה הברורה שהוא יכול לחיות בביטחון גמור!

הספר זמין לרכישה באתר הבית של הוצאת 'אורות' לחצו כאן>>>  ובחנויות הספרים המובחרות

חג הספרים מעבר לדלת, בעוד שעות לא רבות ייפתחו הירידים השונים ברחבי הארץ.

עשרות הספרים החדשים של הוצאת האיכות 'אורות' מחכים לכם!

רגע לפני היציאה ליריד, מומלץ  להציץ בקטלוג המפואר שלנו,  כדי שתדעו מה לחפש

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.