מנדי ברגר | יום ב' טבת ה׳תשפ״ד 14.12.2023

נר חנוכה בקרית אתא עם רב העיר החב"די והחטופה מעזה

קבלת פנים התקיימה לתושבת העיר קרית אתא ספיר כהן שנחטפה יחד עם בן זוגה סשה טרופנוב בעת שהתארחו בשבת שמחת תורה בקיבוץ ניר עוז שבו מתגוררים הוריו של סשה שעדיין מוחזק בשבי החמאס • בטקס הדלקת נר שביעי של חנוכה, השתתפו גם הרב הראשי החב"די של העיר הרב שלמה חיים דיסקין 
נר חנוכה בקרית אתא עם רב העיר החב
באדיבות המצלם

קבלת פנים התקיימה לתושבת העיר קרית אתא ספיר כהן שנחטפה יחד עם בן זוגה סשה טרופנוב בעת שהתארחו בשבת שמחת תורה  בקיבוץ ניר עוז שבו מתגוררים הוריו של סשה שעדיין מוחזק בשבי החמאס. 

ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ, שליווה  באופן אישי את משפחתה של ספיר כהן מיום החטיפה, ברך אותה, "תושבי העיר התפללו לשלומך ולשלום כל החטופים והשבויים וכולנו מאושרים מחזרתך הביתה. חג החנוכה מסמל את הניצחון של האור על החושך ושיבתך הביתה מסמלת את האור, את בבית".

כהן סיפרה על רגעי החטיפה, "10 מחבלי חמאס גלגלו אותי מהשמיכה והובילו את סשה ואותי בנפרד. העלו אותי על אופנוע ובדרך תושבים בעזה עמדו עם מקלות, צרחו וזרקו עליי סיגריות וניסיתי להגן על עצמי". עוד סיפרה, "במהלך השבי, היו ימים שלא ידעתי אם אצליח לשרוד. אני לא יכולה להרחיב יותר מדיי, אבל המנהרות שיש שם זה דבר מטורף. תודה לאלוקים שניצלתי ואני מקווה שהמדינה תחזיר את החטופים והחטופות שנשארו שם". 

בטקס קבלת הפנים שנערך במועדון הנוער העירוני ושכלל גם טקס הדלקת נר שביעי של חנוכה, השתתפו הרבנים הראשיים של העיר הרב שלמה חיים דיסקין והרב אליהו מימון, סגן ומ"מ ראש העיר עו"ד מימון טולדנו, סגן ראש העיר אריה מייזלס, הרב חיים יוסף פרץ, המתינו לספיר חניכי תנועות הנוער שקיבלו אותה בשירה ודגלי ישראל ורבים מבני משפחתה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.