. | יום כ"ח כסלו ה׳תשפ״ד 11.12.2023

אבל בקהילת חב"ד רמות: נפטר מפצעיו החייל נתנאל איתן הי"ד

קהילת חב״ד בשכונת רמות בירושלים מתעטפת באבל על נפילתו של סגן נתנאל מנחם איתן בן 22, בן למשפחה חב"דית, צוער בגדוד 'גפן' ולוחם ביחידת 669. נתנאל מנחם הי״ד שהיה דבוק בתורת הרבי ולמד בישיבת שלעבים, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע בשישי האחרון בצפון רצועת עזה | אחיו סיפר: "מחבלים עשו להם מארב, היה פיצוץ והוא אמר למי שהיה איתו 'עצור' והוא הלך וגם חטף כדור"
אבל בקהילת חב
נתנאל מנחם איתן

קהילת חב״ד בשכונת רמות בירושלים מתעטפת באבל על נפילתו של סגן נתנאל מנחם איתן בן 22, בן למשפחה חב"דית, צוער בגדוד 'גפן' ולוחם ביחידת 669. נתנאל מנחם הי״ד שהיה דבוק בתורת הרבי ולמד בישיבת שלעבים, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע בשישי האחרון בצפון רצועת עזה. יהי זכרו ברוך.

דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של לוחם צה"ל סגן נתנאל מנחם איתן שנפל בקרב ברצועת עזה.

איתן, בן 22 מירושלים, שירת כלוחם ביחידת 669 וצוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים. הוא נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה ביום שישי האחרון בקרב בצפון רצועת עזה.

אלישיב (25) אח של סגן איתן סיפר: "זה נורא קשה, געגוע בלתי נתפס. "עשו להם מארב, היה פיצוץ והוא אמר למי שהיה איתו 'עצור' והוא הלך וגם חטף כדור. במכתב שהוא שלח לנו הוא כתב שזאת זכות להילחם למען המדינה הזאת. הוא היה הדבק של המשפחה. היה לו חשוב שנשמח את ההורים, כל שישי כשהוא היה מגיע היה דואג לוודא מראש שתהיה אווירה טובה, שנשיר שירי שבת".

חיים ארנטל מעמותת 'זיכרון מנחם' אמר עליו כי "נתנאל הוא אחד המתנדבים המרכזיים בעמותה שנהג לתרום טרומבוציטים לילדים חולי סרטן והתנדב במחנות של הילדים בחו"ל. כשאני שומע על החיילים היקרים שלנו שנהרגים, אנחנו שומעים על אנשים מיוחדים ואני חושב שיש פה משהו שאולי קשה להסביר למישהו מבחוץ.

עוד הויסף ארנטל: "מדובר על בן אדם שבמשך ארבע שנים היה קשור בכל קשר שרק אפשר עם 'זיכרון מנחם'. הוא היה מדריך ותרם מרכיבי דם, ניצל כל דקה שלו למען עשייה לטובת הזולת. יומיים-שלושה לפני שנכנס לעזה הוא כתב לאחד החברים שהוא יטוס לדובאי בינואר, שם יתקיים המחנה של הילדים חולי הסרטן. מדובר ב-120 ילדים שטסים עם רופאים, אחיות, מאבטחים ומדריכים. זו לא אבדה רגילה אלא אבדה ל'זכרון מנחם'".

הי"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.