מנדי ברגר | יום כ"ז כסלו ה׳תשפ״ד 10.12.2023

שגריר ישראל בקייב: "אור הנרות ינצח את האנטישמיות"

הדלקת נר ראשון של חנוכה בקהילה היהודית בקייב בראשות השליח הרב יונתן מרקוביץ' נערכה כשההפצצות על העיר נמשכות ● שגריר ישראל מיכאל ברודסקי כובד בהדלקת נר ראשון והזכיר את החטופים שמחכים לאור שיוציא אותם מהאפילה"  
שגריר ישראל בקייב:
באדיבות המצלם

התקפות המל"טים המתאבדים על קייב וברחבי אוקראינה נמשכות, גם כשעיני העולם כבר לא נשואות לאוקראינה, אך יהודי אוקראינה לא מוותרים על חג החנוכה גם בזמן ההפצצות. הערב, עם כניסת החג, נערכה בבית הכנסת המרכזי JCC חב"ד בקייב, הדלקת נר ראשון של חנוכה בהובלת השליח הרב יונתן מרקוביץ'.

בהדלקת הנר הראשון, כובד אורח הכבוד שגריר ישראל בקייב מר מיכאל ברודסקי, יחד עם השגריר כובדו בהדלקה קונסול הכבוד של ישראל באוקראינה אולג וישניאקוב, יו"ר קק"ל באוקראינה וכן חייל פצוע שהגיע מחזית הלחימה עם רוסיה.

באירוע השתתפו גם חברי פרלמנט בכירים, בהם גם חברי שדולת הידידות בין אוקראינה לישראל, סגנית שר המשפטים והנהלת בתי הכלא באוקראינה. 

"חנוכה מאחד את כל היהודים בעולם, סביב אור הנרות. השנה, כולנו מתפללים לשובם של כל החטופים למשפחותיהם במהרה ומקווים שאור נרות החנוכה שינצח את האנטישמיות והרוע בכל העולם, יהיה האור שיאיר את דרכם של החטופים ויוציא אותם מהחושך של השבי האכזרי", אמר השגריר ברודסקי.

בהדלקת הנר השתתפו עשרות מחברי הקהילה היהודית בקייב יחד עם חיילים שחזרו מהחזית ובאו להודות על הניסים הפרטיים שלהם ולברך את ברכת 'הגומל' יחד עם הרב מרקוביץ'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.