מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשפ״ד 10.12.2023

לא היה כדבר הזה: אותיות ספר תורה שלם נרכשו בחודשיים

בשעה טובה, בעיצומה של התוועדות חג הגאולה י"ט-כ' כסלו, הושלמה רכישת כל האותיות בספר התורה הכללי ה-10 לאחדות ישראל • כ-300,000 אותיות בספר נרכשו תוך זמן שיא של פחות מחודשיים - מתחילת המלחמה בשמחת תורה • החלה כתיבתו של הספר ה-11
לא היה כדבר הזה: אותיות ספר תורה שלם נרכשו בחודשיים

בחודשיים האחרונים, מאז פרוץ המלחמה הקשה בדרום הוביל הוועד לכתיבת ספר התורה הכללי לאחדות ישראל שנכתב בהוראת הרבי "שטורעם" עצום בעניין שהקיף את כלל ישראל.

בהתאם להוראת הרבי, נרתמו מאות פעילים בכל רחבי הארץ והעולם ורשמו מאות אלפי יהודים: אנשים נשים וטף ובפרט אנשי כוחות הביטחון וחיילי צה"ל, לאות בספר. ההתעוררות הגדולה סחפה אנשים מכל קצות הקשת, כאשר הפעילים דיווחו על היענות יוצאת דופן בקרב כל מי שהוצע לו לרכוש אות.

צוות הוועד עסק בספירה וברישום של הטפסים הרבים שהגיעו מכל רחבי הארץ - וביתר שאת במהלך הימים שלקראת חג הגאולה י"ט כסלו. בעיצומה של ההתוועדות המרכזית בקריות הגיעה הבשורה המרגשת: הושלם רישומן של כל 304,805 האותיות שבספר!

מדובר על הישג שיא שטרם נראה כמותו: תוך פרק זמן של כ-7 שבועות בלבד מתחילת המבצע המיוחד התמלא ספר שלם וכבר נרשמו אלפי  אותיות לספר הבא - האחד עשר במספר. השמחה במקום הרקיעה שחקים וכולם הזדרזו לומר "לחיים" לכבוד המבצע ולזכות החיילים וכלל עם ישראל.

"ב"ה זכינו לראות במוחש כיצד כבר במהלך הרישום הספר הזה יוצר אחדות מדהימה בעם ישראל. אנשים מכל הקהילות והזרמים, דתיים וכאלה שאינם שומרי תורה ומצוות, צעירים ומבוגרים התאחדו סביב ספר התורה ונרשמו בהמוניהם. אין מתנה יפה מזו לרבי לכבוד י"ט כסלו" מספר בהתרגשות יו"ר הוועד לכתיבת ס"ת הכללי, השליח הרב משה שמואל אוירכמן שיחי'.

ההתעוררות נמשכת בכל העוז גם בימים הבאים, ובפרט במהלך ימי החנוכה - כפי שעורר הרבי בשיחת י"ט כסלו ה'תשמ"ב להרבות במבצע חנוכה ברישום עוד ועוד יהודים לספר התורה, שזהו חיבור העניין של "תורה אור" עם "נר מצווה" דחנוכה. "כל עוד יש אפילו חייל אחד שאין לו אות - אנו ממשיכים בכל הכוח!"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.