מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשס״ו 11.12.2005

20 שנה לפרסום הנרחב לקראת חנוכה בצרפת

זה התחיל בשנת תשמ"ה בעת שמר ג'ררד בלאיש הגה רעיון להפיץ בפרסום ענק את המסר של חנוכה, ולשם כך התייעץ עם השליח הרב שמואל אזימוב, שעודד אותו בפעולה זאת. "בית ליובאויטש פריז" קיבל בעקבות הפרסום המאסיבי מאות טלפונים של עידוד לפרוייקט החשוב. השנה, זו הפעם ה-20, יוצא הקמפיין לאור, כאשר את העיצוב עשתה חברת הגרפיקה Levtov-Graphic בשיתוף חברת "בלו אופ" הניכרת בצרפת. ל.ט. מLevtov-Graphic מוסר לCOL : בהתחלה כשעבדנו בשלב הצילומים היה לנו רעיון לשים סלוגן חזק. כי אש על קרח לא רואים כל יום בחיים... בפועל עבדנו וכשראינו תוצאות הצילום חשבנו שהתמונה מדברת בעד עצמה ולכן לא כתבנו מילה כי זה מבטא רק מה שרצינו : "הנס"...
20 שנה לפרסום הנרחב לקראת חנוכה בצרפת
עיצוב: © Levtov-Graphic & Blue-Up Corp
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
ouaww !
י' כסלו ה׳תשס״ו
elle est genial cete annee HAZZAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.
ללויק
י' כסלו ה׳תשס״ו
לא גמרת להפתיע אותנו!!!! חזק ואמץ YOU THE BOSS!!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.