מערכת COL
|
יום י' כסלו ה׳תשס״ו
11.12.2005
20 שנה לפרסום הנרחב לקראת חנוכה בצרפת
זה התחיל בשנת תשמ"ה בעת שמר ג'ררד בלאיש הגה רעיון להפיץ בפרסום ענק את המסר של חנוכה, ולשם כך התייעץ עם השליח הרב שמואל אזימוב, שעודד אותו בפעולה זאת. "בית ליובאויטש פריז" קיבל בעקבות הפרסום המאסיבי מאות טלפונים של עידוד לפרוייקט החשוב.
השנה, זו הפעם ה-20, יוצא הקמפיין לאור, כאשר את העיצוב עשתה חברת הגרפיקה Levtov-Graphic בשיתוף חברת "בלו אופ" הניכרת בצרפת.
ל.ט. מLevtov-Graphic מוסר לCOL : בהתחלה כשעבדנו בשלב הצילומים היה לנו רעיון לשים סלוגן חזק. כי אש על קרח לא רואים כל יום בחיים... בפועל עבדנו וכשראינו תוצאות הצילום חשבנו שהתמונה מדברת בעד עצמה ולכן לא כתבנו מילה כי זה מבטא רק מה שרצינו : "הנס"...
עיצוב: © Levtov-Graphic & Blue-Up Corp
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
ouaww !
י' כסלו ה׳תשס״ו
elle est genial cete annee HAZZAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תגובה חדשה
הגב לתגובה
0
0
2.
ללויק
י' כסלו ה׳תשס״ו
לא גמרת להפתיע אותנו!!!! חזק ואמץ YOU THE BOSS!!!!
תגובה חדשה
הגב לתגובה
0
0