הרב שלום דובער וולפא | יום כ"ג כסלו ה׳תשפ״ד 06.12.2023

הרב וולפא לרה"מ: "לספח את עזה ולבנות היישובים מחדש"

הרב שלום דובער הלוי וולפא, במכתב גלוי לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אין זה סוד, שהכשלון הנורא של הטבח ב'שמחת תורה' תשפ"ד, נבע בעיקר מעקירת הישובים בגוש קטיף, 18 שנים לפני זה, וממסירת עזה לשלטון החמאס. האם לא הגיע הזמן, לעשות את 'תשובת המשקל' על ידי בינוי וישוב מחדש של ישובי גוש קטיף?
הרב וולפא לרה
כוחות צה"ל בלב עזה (צילום: דו"צ) משמאל: הרשד"ב וולפא

ב"ה, י"ז כסלו תשפ"ד

לכבוד

מר בנימין נתניהו

ראש הממשלה, ירושלים

שלום וברכה,

כתבתי לך בעבר, בענין ההכרח הגמור, שלאחר סיום המלחמה יקום שילטון ישראלי ברצועת עזה. הרשה לי להוסיף כאן עוד כמה נקודות:

  1. הממשלה הודיעה, שהצבא ימשיך ויסיים את המטרה שהכריזו עליה, והיא השמדת מחבלי החמאס, מרצועת עזה. הקבינט ממשיך ומכריז כך בכל עת, ערב ובוקר וצהרים. אבל אף אחד אינו עונה על שאלה פשוטה, מהו ההבדל בין מחבלי עזה, לבין אלו מיהודה ושומרון ירושלים ובנימין. ואדרבה, ביו"ש ירושלים ובנימין המצב קשה הרבה יותר, כיון שהמחבלים הרוצחים מעורבים בין הישובים, חולקים דרכי גישה שוים, ונוסעים דרך אותם צמתים. כך שכל יום זקוקים לנס מיוחד, שלא יוכלו הרשעים הארורים לבצע בהם את זממם (כפי שהצליחו לצערנו רק לפני כמה שעות, בכניסה לירושלים, ה' ינקום דמם). ואם כן, למה לא שומעים ממך באופן מודגש גם את זה, שהמבצע להשמדת המחבלים, ימשך גם ביו"ש ובכל מקום אחר שבו הם נמצאים מתחת כיפת השמים.
  2. מגיע לך ישר כוח מיוחד, על כך, שאתה חוזר ומודיע, שלא תסכים בשום אופן, שהטרוריסט אבו-מאזן וחבר מרעיו, ישלטו בעזה (ובאמת 'כל הכבוד' לך על דברים אלו הנאמרים ללא מורא, על אף שנשיא ארה"ב מר ביידן, מכריז שוב ושוב את ההיפך הגמור). אבל א"כ למה אתה ממשיך ואומר שעם ישראל לא ישלוט בעזה. ואלא מי ישלוט שם, איזה אירגון איסלאמי 'אוהב ישראל' שיצוץ במקומם של מחבלי חמאס? האם בשביל זה הקרבנו מאות חיילים צעירים בעלי מסירות נפש, כדי לתת שוב לאיזה אספסוף מוסלמי את מקום מגורי יצחק אבינו? ועוד, אם אתה אכן מכיר ברישעותו של אבו-מאזן, אם כן, למה אתה מעניק לו בכל חודש מליוני דולרים?
  3. את סעיף זה, חייב אני להתחיל עם בקשת סליחה מכבודו: אין זה סוד, שמר נתניהו היה מעורב לפחות באחת ההצבעות בכנסת, באישור היוזמה המרושעת של מר אריאל שרון, להרס וחורבן של כ-26 ישובים פורחים). וגם אין זה סוד, שהכשלון הנורא של 'שמחת תורה' תשפ"ד, נבע בעיקר מעקירת הישובים בגוש קטיף, 18 שנים לפני זה, וממסירת עזה לשלטון החמאס. ומעתה, ירשה לי כבו' לשאול (וברוח בקשת הסליחה דלעיל): האם לא הגיע הזמן, לעשות את 'תשובת המשקל' על ידי בינוי וישוב מחדש של ישובי גוש קטיף האם יש לכבו' מושג, איזו התלהבות של קדושה תהיה בין החיילים, שירגישו, כי מסירות הנפש שלהם היתה עבור משהו חיובי, וכי מהו הפירוש המילולי של ניצחון המלחמה והשמדת החמאס, אם נשאיר את כל חבל עזה כשהוא מלא מכל מיני סוגים של מחבלים? מתי נצליח להחדיר לתודעתך כבוד ראש הממשלה, שרק כיבוש כל הרצועה והחלת שילטון צה"ל, צבאי ואזרחי, הוא הנקרא 'מיטוט החמאס'?
  4. כפי שכבר הארכתי במכתבי הקודם, הרי לדעת הרבי מליובאוויטש, אין הבדל בין שילטון צבאי לאוטונומיה אזרחית. כי כל שילטון שאינו מנהל בעצמו גם את הענינים האזרחיים, אינו יכול להחזיק מעמד וסופו שיתבטל. לכן, כשם שכבו' הודיע שמדינת ישראל היא שתשלוט על עזה מבחינה בטחונית, כך היא חייבת לנהל את עזה גם בכל שאר הסוגיות (כולל עניני הפליטים, ולכל בעיה יש פתרון). ומי כמו כבו' יודע, שכל דבריו של הרבי הוכחו כאמת לאמיתה, וכבר שילמנו מספיק על כך שהתעלמנו מאזהרותיו!
  5. ומכאן באנו בקצרה גם לדברי הרבי בענין מה שנקרא 'הפתרון של שתי המדינות', שכמובן אין כאן שום 'פתרון', אלא רק חורבן איום ונורא. וחבל שאין אנו שומעים שום דבר ברור ממר נתניהו בנושא זה. ומצמרר להעלות על הדעת, שהגדר שבין ישובי העוטף לבין עזה, אכן היה 'פתרון של שתי מדינות', שנפרץ ברגע אחד.
  6. לצערנו יש רבים מתושבי ישראל, כולל חברי כנסת וחברי מפלגות, שאינם יכולים להתאפק עד לסוף המלחמה, ומתחילים כבר עכשיו את הקמפיין של 'רק לא ביבי'. ואני יודע שאינך רוצה לדבר בעניני 'פוליטיקה' עד לסיום מטרות המלחמה. אבל מה שאצלך הוא פוליטיקה, אצלנו הוא שאלת חיים. אנחנו נלחם עבורך עד שנדע ברור שאתה נבחרת שוב לעמוד בראש הממשלה. אבל אתה צריך לספק לנו את ה'לפיד'. וכשתתבונן בזה תראה, שהדרך היחידה שבה נוכל לסחוף אחריך את הצבור הרחב, היא כאשר תכריז על הקמת שילטון יהודי בכל רחבי עזה, והקמת הישובים של גוש קטיף מחדש, שרק אתה תהיה מסוגל להלהיב בזה את הציבור היהודי בארץ ובחו"ל (שישמחו גם להשקיע בבניה). ורק אתה תוכל להדוף את הלחצים מאומות העולם, כאשר יעלה לדיון ענין הסיפוח של הרצועה.

בהוקרה רבה

__________

שלום דב וולפא

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הסוף עצוב
כ"ד כסלו
אנחנו נלחם עבורך עד שתבחר שוב הורג את הכול הוא יכול להמשיך כל מה שעשה והיה שותף לו חברון וואי התנתקות שליט בר אילן עמוד ענן צוק איתן ספינת הנשק ממשלות האחדות המשך השלטת בג''ץ גיוס בכפיה הרס קצבאות ותקציבים
כי הרב וולפא כותב וכולם שותקים שילחמו בעבורו הרבי אמר לקצב אחרת לגבי שמיר וכן אמר בחיי''ש מ''ו שאמר כך לבגין כשהיה ר''מ אבל אנחנו חושבים אחרת
ואני מכיר את
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.