COL | יום י"ח כסלו ה׳תשפ״ד 01.12.2023

יוזמה מרגשת: האחות של החטוף חגגה יומולדת בכפר חב"ד

הילה קופרשטיין, אחותו של בר אברהם קופרשטיין שמוחזק בשבי החמאס בעזה מאז שבת שמחת תורה, הצליחה להתנתק לזמן קצר מהכאב הנורא ולחגוג יום הולדת 13 בכפר חב"ד באירוע שמח ומחזק
יוזמה מרגשת: האחות של החטוף חגגה יומולדת בכפר חב
תמונת החטוף בר אברהם קופרשטיין באוהל הק'

הילה קופרשטיין, היא אחות של בר אברהם קופרשטיין שמוחזק בשבי החמאס מאז השבת השחורה. השבוע, היא הצליחה להתנתק לזמן קצר מהכאב הנורא ולחגוג יום הולדת 13 בכפר חב"ד באירוע שמח ומחזק.

את המסיבה הפיק חמ"ל כפר חב"ד- עזר לחייל יחד עם הגב' מינגי בורובסקי, הגב' חני גולדברג והגב' אסתי דייטש ידידת המשפחה שאף היתה מורה של הילה בבית הספר בנות מנחם בחולון, ותושבות נוספות מכפר חב"ד שהתנדבו לשמח את אחותו של החטוף ואת המשפחה שהגיעה יחד איתה לכפר חב"ד לחגוג את היום השמח שלה.

בפתח האירוע אמר הרב אליהו גוטמן מנהל 'עזר לחייל' חמ"ל כפר חב"ד: "תושבי כפר חב"ד מחבקים את משפחות החטופים ומתפללים יום יום לשובם של כל החטופים במהרה למשפחותיהם". הרב גוטמן ציין שיום ההולדת הוא יום מסוגל ובזכות השמחה והאחדות נזכה לניסים ונפלאות במערכה הגורלית שבה נמצא כל עם ישראל.

תמונת החטוף בר אברהם קופרשטיין באוהל הק'


 

השליחה הרבנית חני טאלער מברדיטשוב ערכה הפרשת חלה למשתתפות, וריגשה את כולם בתפילה לחזרתו המהירה של בר אברהם וכל שאר החטופים. הרבנית טאלער אמרה שתזכיר את שמו של בר גם על ציונו של רבי לוי יצחק מברדיטשוב.

מסיבת יום ההולדת נערכה תחת הכותרת "שמחה שלא תישכח" ואכן לצד סעודה מפוארת, נערכה במסיבת יום ההולדת הרקדה סוחפת שהובילה גב' שרה ג'ייקובס ולהקתה ממחול סטודיו j, יחד עם הזמרת יפוש ברכהן.

ברחבת הריקודים, התערבבו להן יחד דמעות של שמחה ובכי. "הצלחתם לרגש ולשמח אותי כמו שמזמן לא הרגשתי״ אמרה ג'ולי אימה של הילה למארגנות המסורות.

שמחה שלא תשכח…

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.