מנדי ברגר | יום י"ג כסלו ה׳תשפ״ד 26.11.2023

הסבא הגיע שבוע אחר שבוע והניח תפילין לשחרור נכדותיו

ניסן אשר, תושב נתניה שכלתו דורון אשר ו-2 נכדותיו רז ואביב נחטפו לעזה ע"י ארגון הטרור חמאס, במתקפת שמחת תורה על יישובי הדרום, הגיע בימי שישי שבוע אחר שבוע לדוכן התפילין בנתניה שמנוהל השליח לדוברי צרפתית - הרב יעקב מזוז והרב מנחם לאלום • הוא הניח תפילין והתפלל לקב"ה שיעשה נס • ביום שישי האחרון הם שוחררו מהשבי בחזרה אל חיק משפחתם
הסבא הגיע שבוע אחר שבוע והניח תפילין לשחרור נכדותיו
באדיבות המצלם

ניסן אשר, תושב נתניה שכלתו דורון אשר ו-2 נכדותיו רז ואביב נחטפו לעזה ע"י ארגון הטרור חמאס, במתקפת שמחת תורה על יישובי הדרום, הגיע בימי שישי שבוע אחר שבוע לדוכן התפילין בנתניה שמנוהל השליח לדוברי צרפתית - הרב יעקב מזוז והרב מנחם לאלום, שם הניח תפילין והתפלל לקב"ה שיעשה נס - והם ישוחררו מהשבי בחזרה אל חיק משפחתם.

ואכן, השבוע הוא זכה לראות בשידורי חי את בני משפחתו יוצאים מהשבי וחוזרים אל אדמת ארץ-ישראל, במסגרת עסקת חילופי השבויים של ישראל עם החמאס, בהן שחררו ילדים, נשים וזקנים. 

"אמרתי לו שירקוד כי בקרוב הוא יזכה לראות את נכדותיו וכלתו", שיתף הרב מזוז את COL. "הוא התפלל שיחזרו בשלום וב"ה הם חזרו בריאות".  

בנו - יוני אשר, שאשתו ובנותיו נמנו עם החטופים ששוחררו ביום שישי סיפר ל-YNET על המפגש עם משפחתו: ״משפחתי - דורון רז ואביב שבו אליי הביתה מן השבי. אני נחוש להביא לתקומתה של משפחתי מהטראומה והשכול הנוראי שעברנו, למען עתיד הילדות ודורון. חייב תודה והוקרה לבנינו שמחרפים נפשם. תודה לעם ישראל הנפלא על החיזוקים".

עפ"י הדיווח ב-YNET: יוני אשר היה אחד הישראלים הראשונים שיצאו לתקשורת ב-7 באוקטובר, בשעה שבדרום שרר כאוס, ודיווח כי משפחתו – דורון והבנות אביב ורז – נחטפה לרצועה. באותה שבת ביקרו השלוש בקיבוץ ניר עוז, שבו גדלה דורון, את אמה.

את התמונה האחרונה מדורון והבנות קיבל יוני מעט אחרי השעה תשע בבוקר באותה שבת, כשדורון תיעדה את הילדות משחקות בממ"ד. שעה לאחר מכן התקשרה דורון, רואת חשבון במקצועה, ודיווחה לבעלה בלחישות שיש מחבלים בתוך הבית. אחרי שלא שמע ממנה זמן מה, וכשחייג לא זכה למענה, ביצע יוני איכון לטלפון של דורון ב-11:30 וגילה שהוא נמצא בחאן יונס. אחר כך מצא בטלגרם סרטון שבו נראים המחבלים מעלים את דורון והבנות לעגלה, מכסים את שיערה של דורון – ומובילים אותן לרצועה.

"ברוך מתיר אסורים", אמרו השלוחים מדוכן התפילין בנתניה, בהתרגשות עבור הסבא שפוקד את הדוכן מידי יום שישי. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.