שלום לאופר | יום י"ב כסלו ה׳תשפ״ד 25.11.2023

הושק רשמית: פורטל מערך החירום של חב"ד עלה לאוויר

לאחר עמל רב במערך החירום של צעירי חב"ד משיקים רשמית את האתר שמתכלל את הפעילות האדירה של חסידי ושלוחי חב"ד בארץ הקודש הפועלים בכל החזיתות. הן ברמה הארגונית כשהפעילות מחלחלת מלמעלה לשטח והן ביוזמות שמגיעות על ידי הפעילים בשטח | האתר מציע אפשרויות לאנשים שונים להעלות בקשות וצרכים של חיילים ואזרחים במלחמה ומאידך לאנשים אחרים 'לתפוס' את המשימות ולהציע פתרונות | לצד זאת שפע עדכונים על המתרחש בחמ"ל החירום ואפשרויות לתרום בממון | במערך החירום אומרים: "הפורטל הוא שלב חדש ומתקדם במאמצים של חב"ד בישראל בחזית ובעורף כדי לעשות ככל שביכולתנו להביא לניצחון במלחמה כרצון ולנח"ר הרבי נשיאינו"
הושק רשמית: פורטל מערך החירום של חב

ההודעה המלאה שהוצאה לציבור:

"חדש ומתבקש: פורטל מערך החירום של חב"ד עלה לאוויר
"מערך החירום של חב"ד הוקם עם פרוץ מלחמת שמחת תורה ומאז פועל בארבעה ראשי חץ של פעילות בכל רחבי ישראל, בפעולות המבוצעות על ידי המטה הראשי ובפעילויות המבוצעות על ידי הסניפים - 766 בתי חב"ד בכל רחבי הארץ.
התחומים הם: פעילות עם משפחות החללים והחטופים; פעילות עם הפצועים ומשפחותיהם; עידוד וסיוע לחיילי צה"ל; פעילות בחזית הלחימה ומשפחות המפונים.
נכון למועד זה, למעלה מחודש ימים מאז פרוץ המלחמה, מתבצעות פעולות הסיוע וההתגייסות למשימות הרבות עם שלוחי חב"ד וההון האנושי האיכותי מקהילות חב"ד בארץ שמגויס להתנדבות דרך קבוצות וואטסאפ ייעודיות ובשיטת 'מתנדב מביא מתנדב' עם אינספור בקשות מכוחות הבטחון והחיילים בחזית, משפחות החטופים ומשפחות המפונים.
"פורטל החמ"ל מבטיח שלא תישאר בקשה אחת שלא תקבל מענה. 
"אם אתם זקוקים לסיוע בכל תחום שהוא, אל תהססו למלא את הטופס המתאים, צוות הפורטל ידאג לחבר אתכם עם מערך המתנדבים שלנו מהר ככל הניתן.
אם ביכולתכם להתנדב, לארח, להסיע, לתמוך, או לתת סיוע לתושבי הדרום והצפון - אנא מלאו את פרטיכם בפורטל כדי שנוכל לקשר אתכם למי שזקוק לסיוע.
זה הזמן לאחד כוחות ולפעול - יחד ננצח בעז"ה!"

לכניסה לאתר לחץ כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.