מערכת COL | יום ט' כסלו ה׳תשפ״ד 22.11.2023

ויצא – י' כסלו: דרך החסידות לשוב בשלום מהמערכה | צפו

השיעור השבועי ב"ליקוטי שיחות" עם הרב זושא מתחדש בס"ד, ומרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שישים וחמש בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי" • והשבוע שיעור אקטואלי ומיוחד לפרשת ויצא ובקשר עם י' כסלו חג גאולת אדמו"ר האמצעי, מליקוטי שיחות חלק כה, בה הרבי מעמיק בין תוכן בקשת יעקב "ושבתי בשלום" ל"פדה בשלום" של אדמו"ר האמצעי, ומכך לחידוש הגדול של החסידות בפדייה בשלום במערכת משימת האדם הרוחנית  
ויצא – י' כסלו: דרך החסידות לשוב בשלום מהמערכה | צפו

השיעור השבועי ב"ליקוטי שיחות" עם הרב זושא מתחדש בס"ד, ומרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שישים וחמש בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי".

והשבוע שיעור אקטואלי ומיוחד לפרשת ויצא ובקשר עם י' כסלו חג גאולת אדמו"ר האמצעי, מליקוטי שיחות חלק כה, בה הרבי מעמיק בין תוכן בקשת יעקב "ושבתי בשלום" ל"פדה בשלום" של אדמו"ר האמצעי, ומכך לחידוש הגדול של החסידות בפדייה בשלום במערכת משימת האדם הרוחנית.

הקשר התוכני בין פרשת ויצא וגאולת אדמו"ר האמצעי * לא רק לחזור מהמערכה, אלא לחזור בשלום * ייחודיות ה"פדה בשלום" של אדמו"ר האמצעי על אדמו"ר הזקן * שני אופני הפדייה שבתורה – בתורת הנגלה ובתורת החסידות * גאולות רבותינו נשיאינו ממאסרם – פדיית חלק השלום שבתורה * גילוי תורת החסידות – מנקודה כללית להתרחבות בבינה *  החידוש בתורת החסידות של אדמו"ר האמצעי *  ביאור נפלא בדו שיח המקובל "שלום עליכם – עליכם שלום" * מדוע פונים לזולת בלשון רבים? ומדוע השני עונה הפוך מהראשון * המטרה: לייצר אחדות ושלום בפירוד הפוטנציאלי * החידוש הגדול – שלום "מלמטה למעלה * כיצד רואים את "בעל השמועה" אדמו"ר האמצעי כשאין תמונה ממנו? * וגם: סיפורים מיוחדים שנשמעו במהלך כינוס השלוחים העולמי בשבוע שעבר.

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.