מנחם קרביצקי | יום ח' כסלו ה׳תשפ״ד 21.11.2023

"מקצועי ומדהים": קורס האימון האישי שכבש את המגזר החרדי

מי שמאמין... לא מחמיץ הזדמנויות! צביקה עידן, יזם ומקים 'מרכז אלון' ומומחה בעולם האימון וה-NLP,  יצר קורס בעל השילוב המנצח אשר מציג תמהיל ייחודי = אִימוּנֶלְפִּי, אשר כולו מתבסס על חומרים בינלאומיים  רבי שנים שגורמים לאנשים ברחבי העולם להתקדם בחייהם האישיים והמקצועיים והוא כולל  קורסים נפרדים לגברים ולנשים • כך הגיבו הבוגרים הנלהבים

פתרון בעיות מורכבות, הבנה מעמיקה של דבר מתוך דבר, יכולת לזהות אתגרים, חיבור מיוחד לאנשים - לכל אחד יש תחום שבו הוא מצטיין ויכול להצליח בגדול. אבל לצד היכולות הגבוהות יכולות לבוא גם תפיסות ו"אמונות" שמגבילות ועוצרות אותנו מלהתקדם. בין שמדובר בחוסר בטחון, פחד לאכזב או אפילו... חשש מסוים להצליח.

האם יש דרך לא לתת לאמונות המגבילות לעצור אותנו, ואפילו להפוך אותן לכוח מניע להתקדם ולפרוח? אם שואלים את אלפי התלמידים של צביקה עידן - התשובה חד משמעית: כן ובענק!

צביקה עידן, יזם ומקים 'מרכז אלון', מומחה בעולם האימון וה-NLP שיצר את הקורס עם השילוב המנצח והמציג תמהיל ייחודי: איך 1+1 שווים הרבה יותר מ-2 = אִימוּנֶלְפִּי. שכולו מתבסס על חומרים בינלאומיים רבי שנים שגורמים לאנשים ברחבי העולם להתקדם בחייהם האישיים והמקצועיים

לצביקה, אלפי שעות הרצאות, אימון וטיפול. הוא זה שהביא את בשורת האימון האישי לציבור החרדי לפני יותר מעשור וחצי. מאז הוא מכשיר מאמנים ובמקביל ממשיך לאמן וללוות באופן אישי תלמידים, בוגרים ומתאמנים. בין הבוגרים והמתאמנים של צביקה ניתן למצוא מנהלים ובכירים בציבור החרדי, שכולם עברו תהליכים משני חיים. חלקם עשו מהפכה בחייהם המקצועיים ורבים מהם הפכו בעצמם להיות מאמנים ומביאים את הכלים הללו לעוד ועוד אנשים.


לפרטים נוספים על הקורס המבוקש לחצו כאן>>>


 

בפי תלמידיו הוא מכונה "המאסטר של המאסטרים" בזכות היכולות הגבוהות שלו בהעברת חומרי הלימוד בצורה מעמיקה ועם זאת בגובה העיניים. בשיעורים מקבלים התלמידים גם דוגמאות מעשיות ועכשוויות מהאימונים אצל צביקה בקליניקה הפרטית.

השילוב של לימודי אימון-קואצ'ינג ו-NLP מנצל את הכוחות האדירים בשני העולמות. בקורס המוגש בצורה מקצועית ובגובה העיניים ומלווה במצגות, נפגשים הכלים העוצמתיים של האימון אישי-קואצ'ינג עם הכלים מעולם ה-NLP. התלמידים מגלים במהלך הקורס, ואפילו בשיעור הראשון, את הכוח לחולל שינוי ברבדים שונים בחייהם:מתקשורת יותר טובה בחוץ ובמשפחה, דרך הורות וכלים לחינוך ועד להגשמה עצמית ופרנסה בשפע ממקצוע מתגמל. הבוגרים של הקורסים ב'מרכז אלון' משתפים בהתרגשות במסע האישי שעברו ובמקום המרכזי שיש ללימוד קורס זה בחייהם.

הנה טעימה מהמשובים שמתקבלים במהלך הקורס ובסיומו ב'מרכז אלון': "מוסר את השיעור באופן מקצועי ומדהים! החל מהכלה מדהימה ועד לענות בצורה ברורה וחזקה על כל שאלה", "צביקה נתן לנו כלים מאד מוגדרים איך לגשת לכל בעיה וקונפליקט, החיים האישיים שלי השתנו ללא הכר", "לעתים יש לנו זכות לפגוש בחיינו אנשים שהופכים לנו למורי דרך, צביקה אחד מאלה שזכיתי להכיר" "כשמקצוענות ואנושיות חברו יחדיו התוצר מושלם. צביקה אתה נמצא בעומק לבבי..."

לצד השילוב הייחודי והרמה המקצועית הגבוהה (המקנה לתלמידים גם את התעודות המוכרות והנחשבות בשוק), תלמידי מרכז אלון נהנים מהאווירה המשפחתית הייחודית שלא קיימת במכללות אחרות. לא פלא שמאות בוגרים שומרים על קשר הדוק עם צביקה באופן אישי והצוות לאורך שנים!

ב"מרכז אלון" קורסים נפרדים לגברים ולנשים בהמלצת רבנים. המתעניינים בהרשמה לקורס יכולים לבקר גם בשיעור ניסיון ללא עלות, ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מרמת הלמידה ומהגישה האישית והמקצועית. כל הפרטים על הקורסים הנפתחים בימים אלה גם באתר המרכז.


לפרטים נוספים על הקורס המבוקש לחצו כאן>>>


 

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.