צבי סופר | יום ד' כסלו ה׳תשפ״ד 17.11.2023

שר החוץ האירי שמע על הזוועות מהמתנדב החבד"י ביחידה 360

שר החוץ אלי כהן ושר החוץ של אירלנד מיהאל מרטין סיירו בישובי עוטף ישראל, יחד עם ישראל מורגנשטרן יו"ר יחידה 360 - מערך הסיוע הלאומי, וראשי היחידה | שר החוץ האירי שמע מראשי יחידה 360 ומהמתנדב ר' משה מלאייב מנחלה', על המראות הקשים שראו במהלך עבודתם ביישובים ובמוצבים בדרום, בפעילות לשמירה על כבודם האחרון של הנרצחים
שר החוץ האירי שמע על הזוועות מהמתנדב החבד

שר החוץ אלי כהן ושר החוץ של אירלנד מיהאל מרטין סיירו אתמול (חמישי) בישובי עוטף ישראל, יחד עם ישראל מורגנשטרן יו"ר יחידה 360 - מערך הסיוע הלאומי, המייסד חזי שבקס, מפקד היחידה אלחנן רוט ונציגי המתנדבים שפעלו ביישובי העוטף מאז תחילת הלחימה.

בשדרות נפגשו חברי המשלחת עם ראש העיר אלון דוידי, שסקר בפניהם את השתלשלות אירועי השבת השחורה בעיר ואת האתגרים עמם מתמודדת שדרות מאז פרוץ הלחימה. שרי החוץ ביקרו גם בשטח בו שכנה תחנת המשטרה בעיר שנהרסה במהלך הקרבות עם המחבלים, ובבתים שנפגעו מרקטות שנפלו בשדרות. 

במהלך הביקור בקיבוץ 'בארי', שמע שר החוץ האירי מראשי יחידה 360 ומהמתנדב ר' משה מלאייב מנחלה', על המראות הקשים שראו במהלך עבודתם ביישובים ובמוצבים בדרום, בפעילות לשמירה על כבודם האחרון של הנרצחים, ועל עבודתם המסורה של מאות המתנדבים הפועלים החל מתחילת האירועים בדרום ביישובי העוטף ובמחנה 'שורה', גם בימים אלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.