צבי סופר | יום ד' כסלו ה׳תשפ״ד 17.11.2023

הקברניטים נותרו על הספינה: קליפ מכינוס השלוחים בארץ

בעקבות המלחמה: בנייני האומה בירושלים אירח לראשונה את כינוס השלוחים העולמי - סניף ארץ הקודש | בעת סערה, הקברניטים נותרו על הספינה לצד קהילותיהם והשתתפו בכינוס עוצמתי במקביל לכינוס העולמי בניו יורק | 'צבעים הפקות' שהפיקה, מגישה קליפ סיכום מרשים

 

בנייני האומה בירושלים אירח לראשונה את כינוס השלוחים העולמי - סניף ארץ הקודש. וזאת בעקבות מצב המלחמה בארץ הקודש והקריאה לשלוחים הניצבים בחזית עם קהילותיהם, שלא לנסוע השנה לכינוס העולמי בניו יורק אלא להישאר לצד קהילותיהם כקברניטים שאינם נוטשים את הספינה בעת סערה.

בשעת ערב מוקדמת נהרו למעלה מאלף שלוחי הרבי בישראל להיכל הקונגרסים לכינוס מיוחד שנערך במקביל לכינוס העולמי.

את הכינוס התקדימי בירושלים יזמו בצעירי חב"ד, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, כאמור בעקבות המצב הקשה ובשל העובדה שהשלוחים בארץ נשארו על משמרתם במקום השליחות.

צפו בקליפ:

הכינוס החל עם מושבים וסדנאות בנושאים שונים במעגל השליחות ובראשם נשא דברים הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו.

בתום חלק זה של הכינוס נעמדו השלוחים כולם לתמונה הקבוצתית עוצמתית. בתצלום ייחודי נפרד הצטלמו גם השלוחים המשרתים בימים אלה במלאכת קודש במילואים.

מעמד ההוקרה לשלוחים עמד במרכז הערב המרגש. סביב שולחנות ערוכים התיישבו השלוחים לסעודת מצווה חגיגית. במהלך הערב כולו נשאו דברים שלוחים מאיזורי קו העימות ובכך נחשפה מסירות נפש לאורך כל החודש האחרון.

הכינוס נפתח על ידי מנהל אגף הסניפים הרב נפתלי ליפסקר ולאחר מכן הוזמן לשאת פרק תהילים יו"ר צעירי חב"ד הרב אהרונוב וכן השלוחים הרב יוסף הלפרין מהכותל והרב פלס מאשקלון. התהילים הוקדשו לרפואתם של הפצועים ולשחרורם של החטופים.

בהמשך הוקרנו סיפוריהם של השלוחים בחזית ובראשם של השליח בשדרות הרב משה זאב פיזם. בנו ונכדו שיתפו אף הם במשימת השליחות הכבירה ובאמונה הלוהטת שלהם בבורא עולם על כל צעד ושעל.

הבאנקט כולו שולב עם הבאנקט העולמי, כך שהתחושה של שבת אחים גם יחד הייתה עוצמתית ומיוחדת.

בשיאו של הכינוס נעמדו כלל השלוחים לריקוד הספונטני של ראש חודש כסלו, בשמחה ובהודיה על הזכות הגדולה להיות קשורים לצבא השלוחים.

המעמד נחתם בנאומו המרגש של הרב שמואל גליצינשטיין מצור יצחק כשלאחר נערך מעמד ה'ראל קול' הסוחף שבו מציגים כל עיר ועיר לריקוד ותשואות.

צפו בקליפ סיכום של 'צבעים הפקות' מפיקת האירוע בהוד והדר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.