יום ב' כסלו ה׳תשפ״ד 15.11.2023

התגלית של האב השכול והמחווה של האחים שאימם נחטפה

המסע העוצמתי של צעירי חב"ד עם משפחות החטופים לציון הק' של הרבי, נחתם בסעודה חגיגית שהתקימה בבית חב"ד סמוך לוושינגטון | אתר חב"ד און ליין COL עם סיקור נרחב על מה שהתרחש במהלכו לצד גלריית תמונות
התגלית של האב השכול והמחווה של האחים שאימם נחטפה
צילומים: חיים טויטו

"מחר נחגוג יחד לתמיר יום הולדת", כך סיים אלון נמרודי את נאומו המצמרר והקהל שסביבו, המורכב כולו מקרובי משפחות החטופים, החל לשיר לתמיר "היום יום הולדת" ברגשות מעורבים מהולים בדמעות.

נאומו של אלון היה מרגש במיוחד והוא נישא במהלך ארוחת סיכום של מסע משפחות החטופים לניו יורק, ביוזמת צעירי חב"ד, לתפילה משותפת בציון הק' של הרבי.  

במהלך נאומו, שיתף אלון, בטון נשנק מבכי, כיצד קיבל לפני שבועיים קיבל שני ארגזים מצה"ל ובהם פריטים אישיים של בנו. "היה לי קשה לפתוח אותם", תיאר, "ואז ראיתי פתק צהוב קטן ובו 3 כללים חינוכיים שהוא רשם לעצמו. הראשון: לעזור לכמה שיותר אנשים. השני: לא לפגוע באחרים. השלישי: להרחיב את מעגל החברים". האב סיפר על ההכנות ליום ההולדת מחר במושב מגוריו ועל יוזמת הפרחת הבלונים לזכותו. 

בהמשך עלו לשאת דברים שני ילדים מקיבוץ בארי. אביהם נהרג ואימם חולה במחלה הידועה נחטפה. במשך דקות ארוכות תיאר אחד מהם את הדרמה שהתחוללה, את המחבלים שפרצו לבית ואת נס ההצלה האישי שלהם לאחר שהתחבאו בממ"ד. במשך שעות הם נחשפו לתופת הנוראית. האחים הילדים שרו יחד שיר מרגש לאמם תוך בקשה ותפילה שתשוחרר במהרה. 

דוברת נוספת הייתה אחותו של  צלם שנרצח. היא סיפרה על אהבתו למקצוע ועל הרצח הנוראי שלו ושל בני המשפחה, לצד הנס של שני הילדים שהתחבאו בארון וניצלו. האחות התקשתה להמשיך לדבר וחברתה שהייתה לצידה המשיכה את דבריה. 

נואמים אלה ואחרים, שאיבדו בני משפחה קרובים, דיברו על הכאב העצום ועל הגעגוע הגדול. הם סיפרו על תחושתם המרגשת לאחר מסע התפילה בציון הק' של הרבי שארגן עבורם צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

במהלך החגיגה, שהפכה להתוועדות אחת גדולה, נשאו דברים גם שלוחי ואנ"ש, ובהם הרב אסי שפיגל ור' שימי סגל מנהל המסע, שחיזקו את משפחות החטופים בשעה קשה זו. 

הסעודה החגיגית נערכה במתחם אירוח רחב ידיים, בעזרתו של בית חב"ד במחוז לאודאון בווירג'ניה, בראשות השליח הרב חיים-לוי כהן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.