מנדי ברגר | יום כ"ה חשוון ה׳תשפ״ד 09.11.2023

"זעקתי שמע ישראל, לחצתי גז ודרסתי את המחבלים שירו עליי"

במהלך פעילותו עם המאושפזים, גם בימים אלה, ימי מלחמת 'חרבות ברזל' - פוגש הרב אפרים סגל שליח חב"ד בבית הרפואה 'בילינסון' בפתח תקווה אנשים רבים. אחד מהם, שיתף אותו בסיפור ההצלה האישי שלו מהטבח הנורא במתפקת שמחת תורה שביצע החמאס בדרום - ולבסוף הניח תפילין בהתרגשות
במהלך פעילותו עם המאושפזים, גם בימים אלה, ימי מלחמת 'חרבות ברזל' - פוגש הרב אפרים סגל שליח חב"ד בבית הרפואה 'בילינסון' בפתח תקווה אנשים רבים. אחד מהם, שיתף אותו בסיפור ההצלה האישי שלו מהטבח הנורא במתפקת שמחת תורה שביצע החמאס בדרום - ולבסוף הניח תפילין בהתרגשות.

"מאור חזן, הבחור שפגשתי במיטת בית הרפואה הוא נס מהלך", משתף השליח. פגשתי אותו לראשונה ב'בילינסון' לאחר שפינו אותו מהעוטף במסוק 669".

הרב סגל ממשיך ומספר: "מאור ובת זוגתו חזרו מבאר שבע לכיוון העוטף בשעה 6:30, אך מה שהם לא ידעו זה, שהם יפגשו את השטן בכבודו ובעצמו. הם ניסו כמו רבים לברוח עם הרכב ולהינצל מתוך הכאוס והבלגן הנורא באזור. תוך כדי הבריחה, הוא הבחין בחוליית מחבלים שממתינה במחסום שעשו באמצע הכביש".

חזן שיתף את הרב סגל, ואמר שהוא לא יודע מאיפה היה לו את האומץ והתעוזה, אבל זה מה שהוא עשה. הוא זעק 'שמע ישראל', כופף את ראשה של בת זוגתו שלי מתחת לתא הכפפות, השכיב את הכיסא שלו-הנהג עד הסוף לאחור ופשוט לחץ על דוושת הגז בכל הכוח. "בדרך נס הצלחתי לדרוס את המחבלים שבינתיים ירו לעברי כדורים שפגעו לי בירך ובכף הרגל ולהמשיך בנסיעה שהצילה את חיי", סיפר בהתרגשות הניצול.

בתום השיחה בניהם, הפשיל חזן את שרוולו והרב סגל הניח לו תפילין. כעת קריאת ה'שמע ישראל' עם התפילין גרמו להתרגשות ולמשמעות חזקה יותר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.