מנדי ברגר | יום כ"ג חשוון ה׳תשפ״ד 07.11.2023

ממ"ד בכל קומה: הפנימיה החדשה של הישיבה בקרית גת נפתחה

בניין הפנימיה החדש של ישיבת חב"ד בקרית גת נפתח היום בשעה טובה ומוצלחת • הנהלת הישיבה עמלה על בנייתו רבות בשנתיים האחרונות ובימים אלו זכו לברך על המוגמר • כל קומה ממוגנת בממ”ד קומתי המכיל קרוב למאה נפשות • החדרים נוצצים, הרהיטים מדיפים ריחות רעננים של עץ טרי והמזגנים משרים אווירה נינוחה ורגועה • "לאור המצב נדחתה חנוכת הבית המרגשת,, נמסר ל-COL מהנהלת הישיבה
ממ

בניין הפנימיה החדש של ישיבת חב"ד בקרית גת נפתח היום בשעה טובה ומוצלחת. הנהלת הישיבה עמלה על בנייתו רבות בשנתיים האחרונות ובימים אלו זכו לברך על המוגמר.

לצד ההשקעה הרבה שניכרת מכל פינה בבניין, הרי שהעיתוי לפתיחה הוא ממש בהשגחה פרטית עליונה, בגלל המיגון הנדרש בימי מלחמה אלו “חרבות ברזל” בארצנו הקדושה.

כל קומה ממוגנת בממ”ד קומתי המכיל קרוב למאה נפשות(!) אשר מאפשר ברווח לחלק את כמות התלמידים, המונים כיום מעל 500 תלמידים (כ”י). וכך ניתן להמשיך את לימוד התורה באופן מסודר לכל שיעור בנפרד, כפי הוראות פיקוד העורף, מבלי לסגור את הישיבה חלילה, כמו בשנים שעברו בימים כגון אלו היום.

החדרים נוצצים, הרהיטים מדיפים ריחות רעננים של עץ טרי והמזגנים משרים אווירה נינוחה ורגועה בחדר החדש. ארבעה בחורים בכל חדר, הכולל גם שירותים צמודים לרווחת התלמידים. כך יוכלו התלמידים להשקיע יותר בלימוד התורה ובהפצת אור היהדות בעיר קרית גת ובכל אזור הדרום כולו.

בזמן חורף בישיבה ניכר השנה ביתר שאת והלימודים ממשיכים ללא הרף בידיעה שהתורה מגנא ומצלא ובתפילה לגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש. 

מהנהלת הישיבה נמסר ל-COL, כי "לאור המצב נדחתה חנוכת הבית המרגשת, שתוכננה מראש לתחילת הלימודים לאחר ימי חגי תשרי ובעז”ה נעדכן בהמשך לאחר חזרה לשגרה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.