שניאור דייטש | יום כ"ב חשוון ה׳תשפ״ד 06.11.2023

עצרת 30 וכתיבת ס"ת לשוטרים הי"ד שחרפו נפשם למען עמ"י

עצרת זיכרון במלאת 30 יום לנפילתם של  58 שוטרי ושוטרות המחוז הדרומי שנפלו למען הגנת העם והארץ | הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר: "הלוחמים הם נשמות קדושים ומלאכים שירדו מן השמים במיוחד לאירוע הזה להגן על עם ישראל" | ספר התורה יוכנס בימים הקרובים אל תחנת משטרת שדרות שהוקמה 4 ימים לאחר שהתחנה הקודמת נהרסה
עצרת 30 וכתיבת ס
צילום: דוברות המשטרה


30 יום מלאו לנפילתם של השוטרים במחוז דרום בקרב להגנת אזרחי ישראל תוך שחיסלו מאות מחבלים ובזכות עוז רוחם הצליחו לבלום את מסע ההרג הרצחני של חמאס. 

העצרת התקיימה במעמד מפקד המחוז ובהשתתפות מפקדי ושוטרי המחוז הרב עמאר ורבני המשטרה, משפחות השכולות, ראשי רשויות נפתחה בסיום כתיבת ספר תורה שנכתב לזכרם של החללים וישמש את שוטרי תחנת שדרות. 

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן שלחם כנגד המחבלים אמר למשפחות השכולות: "לפני 30 יום, בחג שמחת תורה היו אלו שוטרות ושוטרי המחוז הדרומי שפעלו ברגעים הראשונים מול מאות מחבלים ובלמו בגופם את התפשטות מתקפת הפתע האכזרית! בחירוף נפש מנעו טבח המוני בערים וישובים נוספים והצילו חיי אזרחים רבים מאותו גורל נורא שפקד את יישובי עוטף עזה, מוצבים ובסיסי צה"ל. שוטרי המחוז יחד עם כוחות משטרה נוספים שמו נפשם בכפם, הם הסתערו באומץ לב עם אקדחים וחימוש קל והרגו מאות מחבלים שהיו מצוידים במקלעים, טילי נ"ט, מטענים ורימונים. 

"משפחות שכולות יקרות - לדאבון הלב מהקרב הזה יקיריכם לא שבו. הם נפלו בגבורה בעת ששימשו כיפת ברזל אנושית לאזרחי ישראל, הם היו קו החזית האחרון בהגנה על שלומו וביטחונו של הציבור. האמיצים והגיבורים שלנו מילאו בפיקודי, שוטרי המחוז ולוחמי משמר הגבול ימשיכו במאמצי המלחמה בעורף שהפך לחזית. הם יבטיחו את השליטה והשקט בתוך הארץ וגבולותיה ובע"ה יאפשרו לצה"ל להשלים את משימתו ולנצח.

"נשמור בכל כוחנו על הזכות הבסיסית ביותר הראויה לכל אזרח בישראל - הזכות לביטחון אישי".

במעמד האזכרה השתתף הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר רב העיר ירושלים שבהתרגשות רבה דיבר אל משפחות השכול ויתומים רבים ואמר כי אותם לוחמים הם נשמות קדושים ומלאכים שירדו מן השמים במיוחד לאירוע הזה להגן על עם ישראל, ומקומם במקום הגבוה ביותר מתחת לכסא הכבוד.

הרב  נשא תפילה יחד עם כלל הציבור שאותם קדושים יעתירו בעדנו בשמים ויסתיים השבר הגדול.

הרב הראשי של משטרת ישראל נצ"מ הרב רמי  ברכיהו- ציטט את דברי ר' צדוק הכהן מלובלין זצ"ל שמהשבר הגדול ביותר צומח עם ישראל ומקבל כוחות מיוחדים לעמוד בשעות הקשות. הרב  שכואב את כאבם הגדול של משפחות השכול ציין בדבריו את ההקרבה הרבה של השוטרים ושל המשפחות הרבות.

רב מחוז דרום רפ"ק הרב ראובן כמיל שמלווה אישית את משפחות החללים מידי יום בכאבם ציטט את דברי הזוהר שיש להקב"ה גלימה וחקוקים עליה כל שמותם של ההרוגים על קידוש ד', וכאשר ד' יעשה נקמה בגויים לובש את אותה הגלימה ויבערם מן העולם.

ספר התורה יוכנס בימים הקרובים אל תחנת משטרת שדרות שהוקמה 4 ימים לאחר שהתחנה הקודמת נהרסה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.