מנדי ברגר | יום י"ח חשוון ה׳תשפ״ד 02.11.2023

לתושבי העוטף: כולל חב"ד ואיש הטלוויזיה גייסו 18 מיליון ש"ח

בתום שלושה שבועות של קמפיין, 'כולל חב"ד' ואיש התקשורת גיא לרר מציינים הישג גדול עם גיוס של 18 מיליון שקלים, באמצעות למעלה מ-25 אלף תורמים - עבור תושבי עוטף עזה 
לתושבי העוטף: כולל חב
בלוי, לרר וצוות ההתרמה. צילום: באדיבות

מוסד הצדקה הגדול בעולם, ‘כולל חב”ד’, ציין אמש הישג גדול, עם גיוס של 18 מיליון שקלים, במהלך יזום יחד עם איש התקשורת גיא לרר, מגיש תכנית ‘הצינור’ – עבור תושבי עוטף עזה, ובסיוע של הקרן לידידות - עליו דיווחנו כאן ב-COL.

ציון הדרך מגיע אחרי שלושה שבועות של איסוף תרומות משמעותי, תחת הכותרת “עוטפים”.

התרומות הגיעו מלמעלה מ-25 אלף תורמים, מרחבי הארץ והעולם. מבצע הגיוס עדיין נמשך ומטרת ה’כולל’ ולרר להגיע לכל הפחות ל-20 מיליון שקלים בפעימה זו.

“‏18.2 מיליון” – כתב אמש לרר, “זה היעד שחלמנו עליו. היעד שהיה מאפשר לכל משפחה שביתה נפגע ופונתה לקבל מענק יפה. 17.5 מיליון. זה מה שהצלחנו להשיג עד כה. אנחנו עולים למשדר מיוחד ב-22:00 וכדי להגיע ליעד, כל שקל שלכם ישולש. חולם להשלים את היעד הראשון”.

במקביל, לרר עדכן את עוקביו: “הודות לעבודה מאומצת של אמיר שואן ומנדי בלוי גיבשנו רשימה מאוד מאוד מכובדת של רשתות שיכבדו את הכרטיסים שחילקנו לעוטף (עד כה, 15 מיליון ש״ח), חלקן אף סיפקו הנחות מה שיגדיל את סכומי התרומה בפועל. יש שם לא רק מזון אלא גם ביגוד, אופטיקה וחשוב מאוד להמשך: מוצרי בית. אנחנו מאוד קרובים ליעד של מענק לכל משפחה שביתה נפגע, וחושבים כבר על המטרות הבאות”.

הרב מענדי בלוי מ’כולל חב”ד’ אמר ל-COL: “שיתוף הפעולה התקשורתי הזה מאפשר לנו למקסם תמיכה גדולה, רחבה ומגוונת בתושבי העוטף שעמדו בחזית וספגו אש רצחנית”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.