מערכת COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשפ״ד 31.10.2023

תמונה בסימן שאלה ושינוי דרמטי בשעות: כך יראה כינוס השלוחים

הבאנקעט יוקדם לשעת צהרים מוקדמת, קריאת הפ"נ הכללי תוקדם בשעתיים ותכנית ההכנה המסורתית לא תתקיים. חלק מהסדנאות בוטלו או הוזזו | עדיין לא הוחלט אם תתקיים תמונה מרכזית | וכמה שלוחים מהארץ נרשמו?
תמונה בסימן שאלה ושינוי דרמטי בשעות: כך יראה כינוס השלוחים
צילום: ישראל טייטלבאום

בעקבות המלחמה המתקיימת בימים אלה בארץ, כינוס השלוחים העולמי, העתיד להיפתח בסוף השבוע הבא בשכונת קראון הייטס בברוקלין, יעבור שורה של שינויים משמעותיים.

"ערכנו שינוי מקיף בכל תכני הכינוס, על מנת שיתאים למצב החדש השורר בעולם בכלל, ובעם היהודי בפרט, מאז המאורעות המחרידים כל לב, בבוקר שמחת תורה וההמשך עד לרגע זה ממש", אומרים ב'ועד הכינוס'.

השנה צפויים רבים מהשלוחים בארץ לא להשתתף בכינוס. בצעירי חב"ד הוציאו אף אמש הודעה ובה קראו לשלוחים בארץ להישאר עם חברי קהילתם בימי הכינוס ולהצטרף לתכניות שיועברו בשידור ישיר מניו יורק.

לאתר חב"ד און ליין COL נודע כי נכון לעתה נרשמו רק כרבע ממספר השלוחים הישראלים באתר הכינוס. יתכן כי עד לפתיחת הכינוס המספר יעלה.

אחד מהשינויים השנה הוא שעת הבאנקעט - האירוע המרכזי והחותם של הכינוס, בהשתתפות השלוחים הרבים ותומכיהם.

השנה הבאנקעט יעמוד בסימן "חיזוק אחינו השלוחים בארץ הקודש הניצבים בחזית העשיה לעת זו".

בכדי לאחד בין כלל השלוחים שיגיעו לחצרות קדשנו, ובין השלוחים שיוותרו במקומות שליחותם בערי ויישובי ארץ הקודש, יהיה שינוי בזמני ה'באנקעט', כך שיתקיים בצהרי יום ראשון, והתוכנית המרכזית תתחיל בשעה 1:00 בצהרים (שעון ניו יורק) [20:00 שעון ארה"ק] בדיוק, באולם עצמו ובשידור חי לארץ הקודש ולכל העולם כולו, ולא כמו בכל שנה - שלוש שעות מאוחר יותר.

בנוסף יהיו עוד שני שינויים מרכזיים בתכנית הכינוס - קריאת הפ"נ הכללי תוקדם ותתחיל בשעה 8:00 בבוקר (שעון ניו יורק) [15:00 שעון ארה"ק] בדיוק. ולא בשעה 10:00 שעון ניו יורק כפי שמתקיים בכל שנה. כמו כן השנה לא תתקיים תוכנית ה'הכנה' כפי שהונהג בשנים האחרונות.

בנוסף, כל הסדנאות וקבוצות הדיון, שתוכננו לכתחילה להתקיים ביום ראשון, ישולבו בימים חמישי ושישי. וכמו כן התוכנית שהיתה אמורה להיות עבור התומכים והבעה"ב במשך שעות היום של יום ראשון, לא תתקיים.

באשר לתמונה מרכזית, בינתיים לא הוחלט בהנהלת המרכז לענייני חינוך אם לקיים תמונה מרכזית. ההחלטה אמורה להתקבל בימים הקרובים. ההערכה היא כי תתקיים תמונה, כפי שהורה הרבי, על אף חיסרון שלוחים רבים בה, שלא יגיעו. בינתיים בתכניה הרשמית של הכינוס לא מופיעה שעת תמונה.

כל השינויים, אם יהיו נוספים, ועדכונים מכינוס השלוחים - יפורסמו כאן כמיטב המסורת בחב"ד און ליין COL.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.