COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשפ״ד 31.10.2023

השליח היה בזירת השמחה וזה המסר המחזק שלו

הרב ראובן שניאורסון, שליח הרבי ברובע הבנים בקריית גת, השתתף אמש (שני) באירוע השמחה בביתם של משפחת מגידיש, שבתם אורי הוחזרה משבי החמאס בעזה על ידי כוחות צה"ל והשב"כ במבצע נועז | "אנשים באו לשמוח. איזו אחווה נפלאה בעם ישראל, זה פשוט מדהים" | ויש לו גם מסר חשוב
השליח היה בזירת השמחה וזה המסר המחזק שלו
הרב ראובן שניאורסון, שליח הרבי ברובע הבנים קריית גת

הרב ראובן שניאורסון, שליח הרבי ברובע הבנים בקריית גת, השתתף אמש (שני) באירוע השמחה בביתם של משפחת מגידיש, שבתם אורי הוחזרה על ידי כוחות צה"ל והשב"כ במבצע הרואי ובס"ד גדולה משבי הטרוריסטים בעזה.

הרב שניאורסון ממלא תפקיד במילואים במסגרת היקל"ר – יחידה לקישור עם העירייה והגיע לבית המשפחה על מדים בתפקיד צבאי רשמי.

לצד זאת הוא הגיע בכובע נוסף, כשליח חב"ד, לחזק ולעודד.

הבוקר מספר הרב שניאורסון ל-COL:

"אמש עם היוודע שחרורה של החיילת אורי מגידיש, קיבלתי הוראה מהיקל"ר לצאת לבית המשפחה כדי לסייע לשמור על הסדר. תוך כדי תנועה לשם, אני מקבל טלפון מידיד שליח, שאומר לי: "אחות שלך השתחררה, לך לשם..."

הרב שניאורסון מתאר את המראות המרגשים ברחוב ולאורך כל הדרך: "רכבים צפרו ללא הפסקה, המון הגיעו ורצו רק לשמוח. בחורים התחילו לרקוד וסחפו את כולם. איזו אחווה נפלאה בעם ישראל, זה פשוט מדהים".

בקומת הלובי של הבניין, התייצבו עשרות צוותות תקשורת מהארץ ומהעולם, ונאסרה הכניסה על מבקרים לא מורשים.

"למרות היותי על מדים, בתחילה לא נתנו לי השוטרים להיכנס, עד שהסברתי להם שאני פה מטעם היקל"ר", אומר בחיוך הרב שניאורסון. "הערתי להם שלמרות התפקיד הרציני והאחראי כדאי להם גם לחייך..."

בהתייחס למראהו החסידי, עם זקן ארוך, ציציות ומדי צה"ל, הוא מוסיף ומציין: "אני נמצא בישיבות מול גורמי העירייה וגם ראש העיר. מכירים אותי היטב מהפעילות של בית חב"ד, מאוד אהבו לראות שאני נוטל חלק בהגנה וההיערכות האזרחית בעיר".

הרב שניאורסון מוסר שיעור חסידות לחברי קהילתו


 

מאות הצובאים על הכניסות בבניין משפחת מגידיש הדאיגו את המשטרה שביקשה לאחר כשעה מכולם להתפזר, גם מצוותות התקשורת שלא זכו הפעם לקבל ריאיון ממשפחת הניצולה.

הרב שניאורסון מספר כי משפחת מגידיש שומרת על קשר עם מנכ"ל חברת 'יפתח' בקריית גת, חסיד חב"ד ר' מאיר ואזנה. בתקופה הקשה מאז חטיפתה של אורי, עמדו ההורים בקשר עם ואזנה ושלחו לרבי פ"נ לבקשת ברכה לשחרורה הניסי של בתם. המשפחה הכניסה ספר תורה לחדרה, ווידאו של הפרשת חלה שערכה האם לפני ימים אחדים הפך לויראלי וסוחט דמעות.

המשפחה עמדה בקשר גם עם ידידתה ועמיתה לעבודה השליחה הגב' חן ברימט, שיחד עם בעלה הרב יהוראי משמשים כשלוחי חב"ד לנוער בעיר קריית גת.

"יש למשפחה אמונה חזקה מאוד בה' יתברך והנה כולנו זכינו לראות את הנס".

לסיכום, לרב שניאורסון יש מסר חשוב: "בקהילה שלי שאלו אותי במהלך השבת "מה עושים במקרה של אזעקה", כי צריך לצאת מהמבנה ולהתפנות למרחב מוגן סמוך. אני לוקח מפה מסר מאוד חזק: אם כעת מגיע משיח, מה עושים? קריית גת כמעט ולא חוותה אזעקות מתחילת המלחמה, ובכל זאת אנשים במוכנות נפשית בכל רגע נתון. כמו שאזעקות זה דבר אמיתי, ככה בדיוק גם ההמתנה למשיח צריכה להיות אמיתית, גם אם לא הגיע מזה 2000 שנה, אבל בכל רגע זה אמור לקרות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.