COL | יום י"ד חשוון ה׳תשפ״ד 29.10.2023

רבע מיליון עותקים: גיליון מיוחד של צעירי חב"ד יופץ בארץ

מערך החירום של צעירי חב"ד ממשיכים לפעול בכל החזיתות | בסוף השבוע התבשרו אנ"ש והשלוחים על גיליון מיוחד, של עידוד וחיזוק רוחני
רבע מיליון עותקים: גיליון מיוחד של צעירי חב

"נעשה טוב - ננצח!", זו הכותרת לגיליון החדש מבית צעירי חב"ד, שיופץ בימים הקרובים ברבע מיליון עותקים, בכל רחבי הארץ, על ידי השלוחים ואנ"ש.

הגיליון, ובו תפילות, מצוות וברכות, נועד לעידוד וחיזוק רוחני של עם ישראל והוא יחולק לעמך בית ישראל ולכוחות הביטחון.

הוצאת הגיליון הוא עוד נדבך במסגרת הפעילות הענפה של מערך החירום שהשיק צעירי חב"ד, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, עם פרוץ המלחמה.

"בימים אלה", נכתב בפתח דבר, כולנו חשים את האמונה היהודית מתעוררת. האמונה היהודית נטועה עמוק בלב כולנו. כל יהודי - ללא שום הבדל וללא קשר לרמת שמירת המצוות שלו - שומר עמוק בתוך ליבו את ניצוץ האמונה. הניצוץ הזה יכול להיות רדום לתקופה מסוימת, אך ברגע שהוא ניצת, הוא הופך לשלהבת יוקדת של אמונה יהודית, וכוח רוחני עוצמתי שאינו נתון לשום מגבלות.

"הרבי מליובאוויטש, המנהיג הגדול של עם ישראל במאה ועשרים, עודד וחיזק את עם ישראל במשך שנים רבות. גם במהלך מלחמת יום כיפור הציע הרבי כמה רעיונות שונים לחזק ולעודד את רוח העם. גם כיום, כשיש צורך מיוחד לחזק את רוח העם, עלינו לשאוב השראה ותעצומות נפש מהדברים שאמר הרבי באותה תקופה, שהם רלוונטיים היום בדיוק כמו שהיו אז.

"מספר ימים לפני שפרצה המלחמה כתב הרבי אגרת בעלת אופי נבואי אותה הוא שלח לכל יהודי העולם. במכתב זה הדגיש הרבי שבמהלך הדורות ניצח את עם ישראל את מלחמותיו בזכות כוחו הרוחני הנשמתי שמאפשר לנו לגבור על אויבינו. 

"כדי לסייע לניצחון הגשמי של הצבא ולהכניע את אויבינו, עלינו להשתמש ב"נשק הסודי" של עם ישראל, כלומר אמונה וביטחון בהשם, תפילות וקיום מצוות. במיוחד הדגיש הרבי את מצות תפלין לגברים והדלקת נר שבת לנשים, וכן את הצורך בהתחזקות במצוות אהבת ישראל ונתינת צדקה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.