מנדי ברגר | יום י"ד חשוון ה׳תשפ״ד 29.10.2023

טיסות ואש"ל: חב"ד אנטלנטה והקהילה מסייעים למפונים

ב'חדשות12' פרסמו כי הקהילה הישראלית באטלנטה בשיתוף עם הבית חב"ד בניהול השליח הרב מענדי גורארי' - מציעים לארח תושבים שפונו מבתיהם בגלל המלחמה, כאשר הם מבטיחים לדאוג לטיסה, ללינה, לארוחות וגם ללימודים בתקופה הקרובה - והודעה זו גרמה כבר למאות תושבים לפנות אליהם בכדי להתארח במסגרת היוזמה בעיר הבירה של מדינת ג'ורג'יה
טיסות ואש
הרב גורארי' וחברי הקהילה באטלנטה. ארכיון COL

ב'חדשות12' פרסמו כי הקהילה הישראלית באטלנטה בשיתוף עם הבית חב"ד בניהול השליח הרב מענדי גורארי' - מציעים לארח תושבים שפונו מבתיהם בגלל המלחמה, כאשר הם מבטיחים לדאוג לטיסה, ללינה, לארוחות וגם ללימודים בתקופה הקרובה - והודעה זו גרמה כבר למאות תושבים לפנות אליהם בכדי להתארח במסגרת היוזמה בעיר הבירה של מדינת ג'ורג'יה.

בשיחה ל-N12 ציין רב הקהילה הישראלית באטלנטה - הרב מענדי גורארי', כי מדובר בהתגייסות של הקהילה המקומית ובנוסף, יוקם מעין בית ספר זמני - ויסופקו גם שירותי הסעות, רפואה, תמיכה נפשית, כאשר מתנדבים של הקהילה יעזרו וייתנו מענה למפונים בתחומים נוספים.

הרב גורארי' הוסיף, כי המפונים הראשונים צפויים להגיע באמצע השבוע הקרוב. "לדבריו", נכתב ב-N12, כי "הקהילה ערוכה לקלוט כבר עכשיו עשרות בני אדם. כיוון שהם קיבלו מאות פניות, הם מתעדפים אותן בהתאם למידת הדחיפות בפינוי: כלומר, תושבים הזקוקים לפתרון דחוף ביותר יקבלו עדיפות".

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.