מנדי ברגר | יום י' חשוון ה׳תשפ״ד 25.10.2023

חווארה: תושבי יצהר איימו והערבים המפוחדים מחקו צלב קרס

מחבלים ערבים מחווארה ריססו על אחד מבתי הכפר צלבי קרס, לצד דגלי אש"ף וחמאס • ירידת תושבים יהודים מהאזור, הובילה להפעלת אזעקה במסגדים ומספר ערבים מיהרו למחוק • מטה 'נלחמים על החיים': "כשהעם היהודי מפגין עוצמה - האויב ממהר להתקפל ולברוח"  
חווארה: תושבי יצהר איימו והערבים המפוחדים מחקו צלב קרס
צילום: מטה נלחמים על החיים

בעקבות ריסוס צלבי הקרס ודגלי הטרור בחווארה, הודיעו אתמול בצהרים (שלישי) עשרות תושבים מיצהר ויישובי הסביבה, כי ירדו למקום כדי לוודא שכתובות השטנה הנאציות מוסרות, וחומת הבית עליה רוססו הכתובות נהרסת.

בעקבות ירידת התושבים משני צידי הכפר, הופעלה אזעקה במסגדים, ועשרות ערבים מהכפר חשו לנקודה. כשהתבררה הסיבה לבואם של התושבים היהודים, מיהרו הערבים למחוק את הכתובות.

במטה ‘נלחמים על החיים’, שמוביל את המחאות בשומרון, אמרו: “שבוע בלבד לאחר שפיצריה בחווארה לעגה לחטופה יהודיה, התעוררנו הבוקר לתזכורת מחרידה נוספת כי אין שום הבדל בין הנאצים בעזה לנאצים בחווארה ובשאר הכפרים ביו”ש, ושניהם רק מייחלים ליום שיוכלו לטבוח בנו.

“המסר מול האויב הנאצי שאנו נלחמים מולו צריך להיות חד וקולע. והנה שוב הוכח הפעם שכשהעם היהודי מפגין עוצמה וגאווה יהודית, האויב ממהר להתקפל ולברוח.

“אנו שולחים מכאן מסר ברור וחד שאינו משתמע לשני פנים: כל ערבי או עסק שיזדהה עם האויב ויסית לטרור – יקבל תגובה באופן מיידי. אנו דורשים מצה”ל להרוס עוד היום את הבית עליו רוססו הצלבים הנאצים, ולא נרפה לרגע עד אשר הדבר יבוצע כי בנפשנו הוא”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.