חיים זלצמן | יום ט' חשוון ה׳תשפ״ד 24.10.2023

המד"א, כיתת הכוננות והוועד נפגשו עם מפקד משטרת לוד

בשל המתיחות הביטחונית: רב קהילת חב"ד בלוד, הגאון הרב ברוך-בועז יורקוביץ' אירח בביתו את מפקד תחנת משטרת לוד – סנ"צ ששי שלמה, המש"ק הקהילתי - ארז דגמי, נציגי כיתת הכוננות – ר' חיים מיטינסקי, ר' אליהו סבג ור' אריאל דיל וכן חברי הוועד – ר' שמוליק בורקיס ור' דודי מוזגורשוילי • בפגישה סוכמו כמה נושאים להעלאת הביטחון האישי של התושבים 
המד
צילום: צח"ק חב"ד לוד

רב קהילת חב"ד בלוד, הגאון הרב ברוך-בועז יורקוביץ' אירח בביתו את מפקד תחנת משטרת לוד – סנ"צ ששי שלמה, המש"ק הקהילתי - ארז דגמי, נציגי כיתת הכוננות – ר' חיים מיטניצקי, ר' אליהו סבג ור' אריאל דיל וכן חברי הוועד – ר' שמוליק בורקיס ור' דודי מוזגורשוילי.  

בפגישה דנו המשתתפים אודות תגבור סיורים של כיתת הכוננות והמשטרה בימי חול ובשבתות ברחבי שכונות שער העיר, נווה אורנים, חב"ד והסביבה וכן בצורך עיבוי של כיתת הכוננות הקהילתית. 

מפקד התחנה ביקש מהמשתתפים לעדכן את התושבים אודות חשיבות הדיווח של תושבי הקהילה למוקד 100 לגבי אירועים חשודים ובעייתיים, כאשר לדבריו, אירועים רבים לא מדווחים ל-100 ובשל כך, המשטרה אינה יודעת ומודעת למתרחש. 

סנ"צ שלמה סיכם עם הנוכחים בפגישה, כי יעמוד בקשר ויפעל בשיתוף פעולה מלא עם נציגי כיתת הכוננות ונציגי הקהילה לגבי אירועים ביטחוניים שמתרחשים עבור עדכון הקהילה הענפה ולמען העלאת הביטחון האישי של התושבים.

רב הקהילה, הרב יורקוביץ' בירך את אנשי המשטרה ואיחל לימים שקטים ובטוחים, וכן הודה לעוסקים במלאכת ההגנה והשמירה על קהילות חב"ד והסביבה.

***

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.