מערכת COL | יום ח' חשוון ה׳תשפ״ד 23.10.2023

"לראשונה פוגשים רב"; שלוחים עם נציגי משפחות החטופים

בעיצומה של המלחמה הקשה: משלחת שלוחי הרבי מארה"ב מבקרת בארץ הקודש למסע חיזוק מיוחד, בתיאום ובליווי של צעירי חב"ד | לו"ז הביקור ועצרת החיזוק הערב בכותל - בכתבה המלאה | במרכז הביקור, בהפקת פליישמן פלס הפקות, נפגשו עם נציגי משפחות החטופים | תיעוד ראשוני

משלחת שלוחים מארה"ב, נחתה הבוקר (שני) בארץ הקודש למסע ביקור מיוחד, בעקבות המצב הקשה השורר בשבועות האחרונים מאז מתקפת הפתע הרצחנית בשבת שמחת תורה לפני כשבועיים וחצי. את המסע מלווים נציגי צעירי חב"ד בארץ הקודש. 

השלוחים מבקרים את משפחות החטופים, משתתפים במבצע תפילין ברחבי הארץ, ומעודדים את משפחות הנפגעים. 

הערב צפויים השלוחים להשתתף בעצרת תפילה מיוחדת לזכרם של הנרצחים, לשלומם של החטופים לרפואתם של הפצועים ולניצחון מלא במלחמה הקשה. האירוע ישודר בשידור חי לכלל קהילות השלוחים בכל רחבי ארה"ב והעולם כולו. 

מחר יירדו השלוחים לערי הדרום, שם יבקרו את שלוחי הרבי ויעודדו אותם בפעולותיהם הרבות לחיזוק התושבים בימים קשים אלו. כמו כן יבקרו השלוחים חיילים בבסיסים שונים ויחזקו את רוחם. 

השלוחים גם ייחשפו לפעילות האדירה של מערך החירום של צעירי חב"ד, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, הפועל מסביב לשעון בכל הגזרות: מהפעלת מבצע תפילין הגדול בהיסטוריה, עזרה ותמיכה בנפגעים בבתי הרפואה, בבני משפחותיהם ובמשפחות השכולות - ועד לעידוד וסיוע לתושבי הדרום. 

המערך, המנוהל על ידי השליח הרב לוי מנדלזון, הביא את הפעילות החב"דית לשיאים כבירים, בהובלת שלוחי הרבי בכל רחבי ארץ הקודש.

המסע הגדול ייחתם בבית מלון בטבריה, בעידוד וחיזוק של פליטים שהגיעו מהצפון, שם פונו חלק מהערים בעקבות המתיחות המתפתחת עם חיזבאללה.

המסע מופק על ידי פליישמן פלס הפקות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.