מנדי ברגר | יום ח' חשוון ה׳תשפ״ד 23.10.2023

השלוחים בחיפה התגייסו לחלק אלפי ערכות שבת לחיילים

הרב יהודה גינזבורג שליח הרבי בחיפה, ביחד עם שלוחים ברחבי העיר, פתחו במבצע "סוגרים שבת" ובו מחלקים מידי שבוע אלפי ערכות שבת לחיילים במוצבים השונים
השלוחים בחיפה התגייסו לחלק אלפי ערכות שבת לחיילים

ערן (שם בדוי) הוקפץ בעיצומו של שמחת תורה לפעילות מבצעית. הוא שומר שבת, ובצאת השבת גילה שאין לו איך לקיים את מצוות ההבדלה שנערכת על תירוש או יין, נרות ובשמים.

גם טליה תושבת חיפה - מקפידה מידי שישי להדליק נרות שבת, אך ברביעי האחרון התברר לה שייתכן ותיאלץ לוותר על המצוה השבוע בעקבות המצב.

כאלו ועוד מקרים דומים הביאו את הרב יהודה גינזבורג שליח הרבי בחיפה, ביחד עם שלוחים ברחבי העיר, לפתוח במבצע "סוגרים שבת" ובו מחלקים מידי שבוע אלפי ערכות שבת לחיילים במוצבים השונים.

הרב גינזבורג מסר ל-COL: "ההתעוררות עצומה. ביחד עם כמה שלוחים בעיר פתחנו 7 נקודות בחיפה, שבהם אורזים בימי חמישי ערכות שבת לחיילים. הערכות מכילות בקבוק תירוש אישי, חלה, גביע לקידוש, שירון עם נוסח התפילות, נרות שבת קודש ושוקולד אישי - ביחד עם תמונה של הרבי ותפילת הדרך. העלות לא גבוהה אך בזכות זה אנחנו יכולים להגיע לאלפי חיילים וחיילות בכל יום שישי".

הרב גינזבורג ביקש להודות "לכל השותפים והידידים שלנו שבזכותם אנחנו יכולים להמשיך את המבצע, ביחד עם תפילה בקשה אמונה ובטחון בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.