מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשס״ו 06.12.2005

נחנך משכנו החדש של 'מרכז רבני אירופה' בירושלים

במעמד מרשים, בו נטלו חלק אדמורי"ם, רבנים, ראשי-ישיבות ואישי-ציבור נכבדים, נחנך לפני שעה קלה משכנו החדש של ארגון 'מרכז רבני אירופה' בירושלים. משלחת רבנים שהגיעו לארץ-ישראל מטעם 'מרכז רבני אירופה' לחנוך את משרדי המרכז בירושלים ובראשם הרב אלחנן הלפרין מלונדון, הרב גרשון-מענדל גרליק ממילאנו, הרב יוסף-דוד פרנקפורטר מפאריס, הרב צבי-אלימלך הלטובסקי, רב 'מרכז רבני אירופה', הרב משה גרליק מנכ"ל המרכז והרב מנחם מרגולין מזכ"ל המרכז.דיווח מלא וגלריית תמונות של הצלם מאיר דהן  ב'כתבה המלאה'.
נחנך משכנו החדש של 'מרכז רבני אירופה' בירושלים
בעיצומה של אסיפת ה'מרכז', הערב. צילום: מאיר דהן, col

את המעמד פתח בדברי הברכה הרב אלחנן הלפרין, נשיא התאחדות קהילת החרדים בלונדון, חבר נשיאות 'מרכז רבני אירופה' שדיבר על חשיבות איגוד הרבנים החרדים במסגרת 'מרכז רבני אירופה' אשר כוחם רב בביצור גבולות התורה והיהדות באירופה, ואשר מהוים תריס ומגן מפני חדירת רוחות זרות שאינם לרוח היהדות הצרופה המסורה לנו מדורי דורות. האדמו"ר מנדבורנה בירך את הנוכחים וחיזק את ידי העושים במלאכת הקודש ובראשם את הרב צבי-אלימלך הלטובסקי, רב 'מרכז רבני אירופה'.

הרב גרשון-מנדל גרליק אב"ד מילאנו וחבר מועצת הרבנים שע"י 'מרכז רבני אירופה'. בירך בשם ה'מרכז' את כל הבאים למעמד והודה למחזקים את ה'מרכז' מהארץ ומאירופה. הרב משה הלברשטם חבר בית-הדין של העדה החרדית בירושלים, עמד על ייחודיותו של 'מרכז רבני אירופה' שהוא המקדש שם שמים ומביא את דבר היהדות החרדית לקהילות ישראל בתפוצות, הרב יוסף-דוד פרנקפורטר רב דקהילת 'עדת יראים' פריז וחבר נשיאות 'מרכז רבני אירופה' דיבר על החשיבות הקמת המשכן בירושלים שיהיה לאחיעזר ולאחיסמך לרבני אירופה המגיעים לארה"ק. 

האדמו"ר מקאליב בירך והפליג בחשיבותו של הזכות של קירוב הרחוקים שזה בחינת תחית המתים. הרב יהושע נויברט בעל שמירת שבת כהלכתה עמד על הצורך והזכות של 'מרכז רבני אירופה' בחיזוק גדרי ההלכה באירופה.

הרב משה גרליק, מסר לרבנים שמטרת המשרד בירושלים היא צינור קשר בין יהדות אירופה לרבני ארץ-ישראל, לעזור לרבני אירופה בכל שאלה ובקשה שדורשת מענה מידי מרבני ארץ ישראל.

בקביעת המזוזות נתכבדו:
הרב אלחנן הלפרין נשיא התאחדות קהילות החרדים בלונדון, חבר נשיאות 'מרכז רבני אירופה', האדמו"ר מנדבורנה,
הרב משה הלברשטם חבר בית-הדין של בד"ץ העדה החרדית בירושלים. האדמו"ר מפינסק קרלין, הרב גרשון מנדל גרליק אב"ד מילנו וחבר נשיאות 'מרכז רבני אירופה'.

נטלו חלק באירוע:
הרב אלחנן  הלפרין, האדמו"ר מנדבורנא, האדמו"ר מדושינסקי, הרב משה הלברשטם, האדמו"ר מפינסק- קרלין, האדמו"ר מקאליב, האדמו"ר מטשאקעווע, האדמו"ר מנקילשבורג, האדמו"ר מקופטשניץ, האדמו"ר מטריסק, הרב גרשון-מנדל גרליק, הרב משה סאקס, הרב אליהו ויינד חבר בד"ץ 'מחזיקי הדת בעלז', הרב חיים-דוד שוואקס חבר בד"צ מחזיקי הדת בעלז.הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר. הרב לוי רבינוביץ בעל 'מעדני השולחן', הרב זלמן-נחמיה גולדברג חתנו של הגרש"ז אויערבאך זצוק"ל. הרב מאיר הורביץ בנו של האדמו"ר מבוסטון חבר 'מועצת גדולי התורה'. הרב יהושע נויברט בעל 'שמירת שבת כהלכתו'. הרב צבי-אלימלך הלטובסקי רב 'מרכז רבני אירופה', הרב מנדל יוסקוביץ לשעבר הרה"ר לפולין, הרב טוביה בלוי, הרב חיים שמרלר, הגאון רבי יצחק-לייביש הלפרין, רבו של רמות ג' י"ם, הרב משה רוז, הרב נפתלי הלפרין ראש-כולל טשרנוביל. הרב דוד רובינשטיין בנו של חבר נשיאות ה'מרכז', הרב משה גרליק מנכ"ל 'מרכז רבני אירופה'. הרב מנחם מרגולין מזכ"ל 'מרכז רבני אירופה', הרב מנחם פרוש יו"ר מרכז אגו"י ירושלים, ח"כ הרב מאיר פרוש, הרב חיים מילר, הרב יוסף קורניק אחראי קשרי-חוץ של 'מרכז רבני אירופה' ומנכ"ל הרבנות הרה"ר לישראל מר עודד וינר.

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
16 תגובות
1.
Well Done Moishe!!!
ה' כסלו ה׳תשס״ו
From an old Talmid of yours in S. Africa - ZMA
2.
אני לא מבין
ה' כסלו ה׳תשס״ו
למה בכל אסיפה של חרדים חייב להיות אוכל? אי אפשר להיפגש בלי לאכול?
3.
שמןת בבקשה
ה' כסלו ה׳תשס״ו
לא מכירים הרבה מהרבנים!
......................................

גם אנחנו לא מכירים.
4.
gm
ה' כסלו ה׳תשס״ו
you look good
5.
where are the lubavitcher rabbonim???
ה' כסלו ה׳תשס״ו
Is Gershon Mendel teh only Lubavitcher Rav in this organiztion?
6.
ישר כח על היוזמה
ה' כסלו ה׳תשס״ו
ישר כח על היוזמה של הקמת הסניף שמשייך את ארץ הקודש עם שאר רבני התפוצות ובקשה אנא ממכם שמרו על אחדות כי המנהיגים הם אלה שצריכים להנהיג אחדות בכל הקהילות היהודיות בתוכם ועם שאר הקהילות בברכת מזל טוב ואיחולים רבים וצייפיה להתגלות מלך המשיח במהרה בימינו אמן סלה יגאל חן עיה"ק לוד
7.
גלריה מרהיבה
ה' כסלו ה׳תשס״ו
תמונות מהממות. הצליחו ראשי המרכז ה"ה גרליק מרגולין וכו להביא את השורה הראשונה. כ"ק האדמור מנדבורנה שליט"א, הגאון הרב הלברשטם שליט"א, הגאון הרב הלפרין שליט"א, הגאון הרב דושינסקי שליט"א, הגאון הרב גרשון מנדל גרליק שליט"א, כ"ק האדמו"ר מפינסק קרלין שליט"א, ועוד.
קידוש שם ליובאוויטש!
8.
אינגעלללללה
ה' כסלו ה׳תשס״ו
אתה גדול
9.
names
ה' כסלו ה׳תשס״ו
please write names of rabonim
10.
מה הקשר של חב"ד
ה' כסלו ה׳תשס״ו
מה הקשר לחב"ד כל הארגון הזה

ארגון מבורך אבל לא שייך לחב"ד
11.
מקען מיינען
ה' כסלו ה׳תשס״ו
כמה אוכל כבר היה שם? כמה עוגיות?
בוועידות הליכוד יושבים על שווארמה!
12.
אדש!!!!!!!!!!
ה' כסלו ה׳תשס״ו
אתה תותח!
התמונות 100ממות
,ברורות,מוארות ופשוט אחת אחת מוצלחות.
13.
מאיר
ה' כסלו ה׳תשס״ו
שיחקתה אותה בגדול.
מפרגנים מכל הלב.
א.ר.
נצרת עלית.
14.
,תשובה ל 10.
ה' כסלו ה׳תשס״ו
ועוד איך קשור לחב"ד. כדי להשפיע עליהם את דרכנו זה רק בצורה של כבוד וכו וע"י זה יכולים שלוחים ברחבי אירופה להצליח בשליחות הקודש,
15.
get the newspaper
ה' כסלו ה׳תשס״ו
i could i get the newspaper of the rabonei eiropa?
[email protected]
16.
להרבות כבוד שמים
ה' כסלו ה׳תשס״ו
תציליחו בעז"ה ותמשיכו לעזור לשלוחים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.