מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשס״ו 23.11.2005

"מרכז חינוך" על 8 דונם יוקם במגדל-העמק

תנופת בנייה נהפכה לתואר נרדף למוסדות חב"ד במגדל-העמק. לאחר הקמת בנייני הישיבה הגדולה, התלמוד-תורה ובית-הכנסת, המנכ"ל הרב לוי וילימובסקי מרים "מרכז חינוך" שישתרע על שטח של שמונה דונם, ובנייה בגודל 4000 מ"ר. במרכז החגיגה ביום שני השבוע, הרב וילימובסקי יצא עם רבני חב"ד והישיבה לאזור הבנייה של הקמפוס החדש והניח את אבן-הפינה בשמחה לא-מוסתרת. המקום ייקרא על-שם איש העסקים ויקטור פינצ'וק, חתנו של נשיא אוקראינה לשעבר וידיד אישי של השליח הרב שמואל קמינצקי, רבה של דנייפרופטרובסק.הבניין יכלול היכל לימוד ('זאל') חדש ומרווח, משרדי הישיבה ולאנשי הצוות, ופנימייה חדשה לתלמידים. הוא נתרם על-ידי הנגיד הידוע ר' לוי לבייב, לזכר סבו ר' זבולון ע"ה. האירוע נפתח בכינוס מיוחד באולם האירועים בתלמוד-תורה, בהנחיית השליח הרב יהודה בוטמן. רבו של קרית-מוצקין הרב דוד-מאיר דרוקמן קרא את פרקו של הרבי, ראש-הישיבה הרב יצחק גולדברג דיבר על השם מגדל-העמק שהרבי הסביר את שמה ולקראת סיום דיבר על הישיבה, מעלת הלימוד בחסידות ובנגלה. ראש-עיריית מגדל-העמק אלי ברדה, שלאורך כל השנים דואג רבות ומסייע למוסדות חב"ד, הצהיר: "אני גאה במוסדות של חב"ד שנמצאים בעירי". גלריית תמונות - ב'כתבה המלאה'
ויבן מגדלים. הרב אשכנזי והרב וילימובסקי מניחים את אבן-הפינה
אחריו הוזמן לדבר רבו של כפר-חב"ד, הרב מרדכי-שמואל אשכנזי ששיבח, כמו שאר הנואמים החשובים, את הרב לוי וילימובסקי ש"משקיע את כל מרצו למען הצלחת המוסדות של הרבי". לאחר נאומו של הרב אשכנזי, הקריא המנחה מכתב ששלח הרב דוד גרוסמן לרגל הכינוס. חבר-הכנסת הרב מאיר פרוש מ'אגודת-ישראל' דיבר על מעלתנו ש"אשרינו שחסידים אנחנו".

עוד נאמו: הרב הענדל, רבו של קהילת חב"ד במגדל-העמק, הרב יוסף-יצחק גורביץ, 'משגיח' בישיבה, והרב סגל, משפיע בישיבה.

בלטו בנוכחותם: הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, רב קהילת חב"ד בקריית-מלאכי, הרב יוחנן גורארי', רב העיר חולון, הרב ישעיהו הרצל, רב העיר נצרת-עלית, הרב דוד-מאיר דרוקמן, רבו של קריית-מוצקין, הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי, רב קהילת חב"ד ברחובות, הרב פנחס אלטהיוז, הרב יוסף-יצחק וילשאנסקי, ראש-ישיבת חב"ד בצפת, חבר-הכנסת הרב מאיר פרוש.

לאחר האירוע, יצאו כל הקהל לשטח עליו יוקם המבנה ורבנים נכבדים, ה'תמימים', נציגי הילדים בתלמוד-התורה הניחו את אבן-הפינה. רבים ציינו בהפעלות שהגשם פסק למשך הנחת אבן-הפינה ושב לאחר-מכן..
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
מישהו,,
כ"א חשוון ה׳תשס״ו
ברוך המלך
2.
זה לא יהודה זה יוחנן
כ"א חשוון ה׳תשס״ו
המנחה הוא השליח בחדרה הרב יוחנן בוטמן
3.
איזו עוצמה
כ"א חשוון ה׳תשס״ו
לוי אתה תותח!
אין כמוך!
שוויצרי.
4.
למה
כ"א חשוון ה׳תשס״ו
שלא ישמע שאני לא מפרגן, אבל חסר מקום או משהו כזה??
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.