מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשס״ו 22.11.2005

בזכות שליח חב"ד בפרו - שוחרר ישראלי מהכלא

לאחרונה שוחרר עצור ישראלי בפרו מבית המעצר של משטרת לימא. הישראלי, אשר נחשד כשותף בהברחת סמים, שוחרר הודות להתערבותו הזריזה של הרב שניאור-זלמן בלומנפלד, השליח הראשי בפרו. עורך הדין מרדכי ציבין, אשר שב השבוע מפרו, לשם נסע לטפל בשחרור שלושה מלקוחותיו העצורים בלימא, אומר כי מדובר במקרה נדיר של שחרור עציר בשלב כה מוקדם של הארוע. "נסיבות המקרה והעובדה שהוא אירע במדינה בדרום אמריקה, מחזקות את המסקנה כי לולא התערבותו של הרב בלומנפלד היה הישראלי עלול למצוא עצמו בכלא לתקופה של לפחות חמש שנים ובתנאים קשים". אסירים ישראלים נוספים, אשר ציבין בקרם בכלא, אמרו לו כי הם לא מסכימים להגיע לחדר הביקורים אם לא נאמר להם במפורש כי אנשי חב"ד באו לבקרם.
בזכות שליח חב
עורך הדין מרדכי ציבין בבית חב"ד בפרו עם הרב בלומנפלד
במקרים בהם אין יודע פקיד הכלא לומר להם מי המבקר, אין הם יוצאים מחדרם הואיל והם סבורים כי מדובר בביקור של אנשי הקונסוליה הישראלית, עמם אין הם מוכנים להיפגש.

ציבין אומר כי "המקרה הזה בפרו מוכיח שוב ושוב כי השלוחים משמשים למעשה כקבלן המבצע של המשימות והתפקידים אשר על מדינת ישראל באמצעות הקונסוליה חלה חובת ביצוען. לא יתכן כי הקונסוליות הישראליות, עם תקציביהם הממשלתיים, לא יבצעו החובות המוטלות עליהן, ואילו השלוחים גם כשאין להם תקציב, עושים מה שלא מוטל עליהם דווקא". ציבין מוסיף כי "לא רק שהשלוחים עושים את עבודת הקונסוליות, אלא שבמקרים מסוימים הסיוע שהם מגישים עולה לעין ערוך אפילו על עבודת עורך הדין".
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
שחרור או שיקום ?
כ' חשוון ה׳תשס״ו
האם בהמשך לשחרור הם מובאים לשיקום וטיפול בעבירות שביצעו או שאנחנו מייביאים את העבריינים לישראל שיעשו פה עבירות ווידרדרו את הנוער ?
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.