מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשס״ו 21.11.2005

חולון: בני הנוער דנו בהגברת האהבה והסובלנות

במהלך ערב מיוחד שאורגן השבוע על-ידי בית חב"ד חולון, מרכז 'יחד' ומרכז ההדרכה העירוני הפועל מטעם מחלקת הנוער של עיריית חולון, השתתפו למעלה מ-200 בני נוער, חניכי תנועות הנוער בחולון, בדיון מיוחד לליבון החשיבות של אחדות ישראל והגברת האהבה והסובלנות בין כל חלקי העם. הפאנל הונחה על יד הדס שטייף, ראש דסק כתבי הפלילים של גלי צה"ל, השתתפו בין השאר הרב יגאל קירשנזפט, מנהל בית חב"ד בנווה דקלים; ואורחים נוספים. המשתתפים בפאנל הציג את ניסיונם האישי בגישור על פערים ובהגברת האהבה בין כל חלקי העם. את הערב חתם במילות סיכום הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד שהזמין את הנוכחים ליטול חלק בפעילויות דומות בעתיד. הערב המיוחד גרם להתרגשות גדולה בקהל הנוחים, ורבים מהם נותרו עוד שעות ארוכות לדון ולעסוק במגוון תחומים משותפים המאחדים את כל חלקי העם.
חולון: בני הנוער דנו בהגברת האהבה והסובלנות
הרב ירחמיאל גורליק באחת הסדנאות (צילום: טל קירשנבאום)
הערב נערך במסגרת מגוון פעילויות ויוזמות של בית חב"ד להגברת האהבה והסובלנות ולהכרת וחיזוק הזהות היהודית בקרב בני נוער וצעירים. הרב גורליק מציין בסיפוק כי הפעילות מוכיחה את הצמאון והדרישה בקרב בני נוער ללימוד והכרת מסורת ישראל, תוך אהבת ואחדות ישראל.

בחלקו הראשון של הערב נאמרו דברים לזכרו של ראש ממשלת ישראל יצחק רבין ז"ל במלאות עשור להירצחו. בפני המשתתפים הוצגה מצגת ממוחשבת הממחישה את המאחד הרב בין כל הזרמים בחברה הישראלית לבין המפריד וחילוקי הדעות.

הדיונים הערים בסוגיה נגעו בשלל היבטים של החיים בארץ ישראל, בצל האיומים מבית ומחוץ, מתוך אחדות ישראל ואהבת ישראל. דגש מיוחד ניתן במהלך הדיונים על העמקת הזהות היהודית, תוך שימת לב לפרטים מחיי התרבות בארץ, המעמיקים את הקשר של עם ישראל לארצו ולתורתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.