מערכת COL | יום י"ד חשוון ה׳תשס״ו 16.11.2005

בעקבות ההצלחה: סדנה נוספת ב'ארגון ומנהיגות'

בעקבות ההצלחה של הסדנה לאפיון סגנון ארגוני ומנהיגותי שאורגנה לפני ארבעה חודשים על-ידי אגף הסניפים בצעירי-חב"ד, הוחלט על פתיחת מחזור נוסף שהחל בימים אלו. הסדנה לאפיון סגנון ארגוני ומנהיגותי באה לענות על הצורך להתמקצע. המפגשים יאפשרו למשתתפים לאפיין טוב יותר את תחומי ההצטיינות שלהם בניהול, ולהגיע לפתרון היעיל ביותר לחיזוק המערך הניהולי של בית חב"ד ומוסדותיו.  הסדנא תורכב משני הרצאות, בת 4 שעות כל אחת. הסדנאות יועברו על-ידי צוות פסיכולוגים ממרכז נט"ל. המשתתפים ילמדו על ארבעה סוגי המנהלים שקיימים, על שהמעלות והחסרונות שבכל אחד, על איתור איש הצוות שימלא את החיסרון באיש הצוות האחר, ועוד.הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד מסר כי נבדקות האפשרויות לקיום סדנאות לצוות המנהלים בבתי חב"ד הגדולים שמעסיקים צוות עובדים ומנהלים גדול.המשך ב'כתבה מלאה'
בעקבות ההצלחה: סדנה נוספת ב'ארגון ומנהיגות'
(ארכיון)
בעקבות ההצלחה של הסדנה לאפיון סגנון ארגוני ומנהיגות שאורגנה לפני ארבעה חודשים על-ידי אגף הסניפים בצעירי-חב"ד, הוחלט על פתיחת מחזור נוסף שהחל בימים אלו. מטרת הסדנה: להעמיק את המקצוענות בעבודת השליחות, של שלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל ולהביא לידי ניהול בית חב"ד והמוסדות הכפופים לו ברמה גבוהה ויעיל.

הסדנה לאפיון סגנון ארגוני ומנהיגות באה לענות על הצורך להתמקצע, והמפגשים יאפשרו למשתתפים לאפיין טוב יותר את תחומי ההצטיינות שלהם בניהול, ולהגיע לפתרון היעיל ביותר לחיזוק המערך הניהולי של בית חב"ד ומוסדותיו. בסדנה, תשתתף קבוצת מנהלי בתי חב"ד מתוך מטרה לאפיין את הסגנון הארגוני והמנהיגות האישי של כל אחד מהם, באמצעות שאלונים ודפי הכוונה, ולאיתור יכולות מנהיגות.

הסדנא תורכב משני הרצאות, בת 4 שעות כל אחת. הסדנאות יועברו על-ידי צוות פסיכולוגים ממרכז נט"ל, הגב' ורדה אושפיז, פסיכולוגית חברתית-ארגונית, והגב' לימור סופר, פסיכולוגית קלינית חינוכית. המשתתפים ילמדו על ארבעה סוגי המנהלים שקיימים, על שהמעלות והחסרונות שבכל אחד, על איתור איש הצוות שימלא את החיסרון באיש הצוות האחר, ועוד.

"הסדנאות לימדו אותי כיצד לבנות ולהפעיל צוות טוב למוסדות, כיצד לשמור על ארגון שיהיה פעיל ודינמי כל הזמן, וכן עצות כיצד לאבחן ידידים ותומכים המעוניינים לעזור בפיתוח המוסדות", ציין בסיפוק מנהל בית חב"ד המרכזי בבאר שבע הרב זלמן גורליק שהשתתף בסדנה במחזור הראשון שנערך בקיץ.

אתר צעירי-חב"ד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.